mijn vrouw heeft mij verboden op vreemde linkjes van anderen te klikken. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik drie weken lang allemaal spam met een bepaald soort inhoud. En dat wilde ze niet. Ik kon maar op ideeën komen!
Ja ja, geef Hendrik maar de schuld…maar ondertussen
Net weer gereageerd op een verkoopadvertentie. Hij had hem snel verwijderd.
Dat ga ik dan maar niet proberen, straks wordt mijn trustlevel nog negatief. Maar even on topic blijven: hoe je van 3 naar 2 gaat is nu redelijk uitvoerig behandeld. Maar andersom? Promotie maken? Een periodiekje erbij? Is dat ook zo simpel (en snel gebeurd)?
Ah joh @ferry1959 jij mag me best een keer vlaggen. Dan verplaats ik jou weer. En dan zet ik een bom neer en pak jij je mineur. En dan doen we stratego
Graag gedaan.
Juist. Duidelijk, alhoewel niet alles met een soort wiskundig algoritme (om dat woord maar eens in dit verband te gebruiken) is dichtgetimmerd lijkt me.
Soms moet je het lot even tarten
FTFY
Twijfelde ik even of ik DAT nou opgeschreven had, want dat natuurlijk geheid een dubbele degradatie opgeleverd. Maar gelukkig…
Pas op voor de stiekeme flaggers, moraalridders die gaan huilen als je quote grapjes maakt.
moet je nu jezelf flaggen?
Hoe dan?
Ik ben maar trustlevel - (min??)2 (toch gedegradeerd???), dus ik weet dat natuurlijk niet. Maar dat meisje kijkt wel erg ongelukkig, moeten we anders misschien blurren (voor later, ze kan hier toch niet eeuwig zo blijven kijken?)
Dat blurren heb ik nog niet onder de knie🤫
ik , oh nu krijg ik een automatische mededeling dat ik teveel alleen met HJdT communiceer. Heftig! Anderen toelaten! Komt u maar, ik pas wel op. Degradatie ligt klaar in de bosjes.
Sorry Blauwbeertje… Ik blijf er voortaan wel weg was toch al niet zo’n actieve dagbraker
Ik snap best dat minder actieve leden een minder belangrijke rol krijgen toebedeeld. Maar omdat het TRUSTlevel heet, klinkt het alsof je minder te vertrouwen bent. Dat voelt niet zo lekker …