Trustlevels

Ik ben nu ca 9 maanden lid, ben regelmatig op het forum, post en reageer etc. Echter kom ik blijkbaar niet voorbij basis lidmaatschap / trustlevel.

Ik heb berichten zitten lezen en begrijp dat het eigenlijk niet duidelijk is hoe het werkt. Mede om bepaald gedrag niet in de hand te werken. Alle begrip voor uiteraard, maar ik heb ook wel graag duidelijkheid. Enfin, is er enige wijze om te begrijpen hoe het werkt met trustlevels en wat de voordelen zijn per level? Ben erg benieuwd!

4 likes
1 like

Die post heb ik idd gelezen. Werd er niet veel wijzer van, maar dank voor de link! :+1:t3:

Vooral veel lezen mee praten enz.
Dan kom je er vanzelf.
En veel hartjes geven aan mij.

29 likes

Ik denk dat je nog eens moet kijken naar het “actief” zijn. In 7 maanden tijd in totaal 7 u leestijd en 2u recente leestijd lijkt mij niet genoeg om je als actief te bestempelen.

11 likes

Alweer een dergelijk topic. :sleeping:

8 likes

365 dagen ingelogd een keertje op het forum kijken en klaar. Als je hier wat vaker rondhangt had je dit kunnen weten. :face_with_hand_over_mouth:

Nog 303 dagen dus. Komop, je kan het!

En wat mis je nou? Off-Topic gaat toch niet over horloges.

4 likes

Misschien heeft hij wat te koop :money_mouth_face:

Over het algemeen, stijg je in trustlevel na een jaar actief mee te doen.

3 likes

Popcorn topics!

1 like

Yep, vooral horlogehandel


TL-2 geeft als belangrijkste extra: verkoop rechten in het blauw. Verder mag je dan reviews over andere leden (koop/verkoop) en ervaringen over horlogemakers.
Verder mag je binnen 1 uur na plaatsing je eigen posts editen.

TL-3 dan ben je echt een baas! Je bent dan officieel hulp moderator en mag topic titels aanpassen en topics naar een andere categorie verplaatsen. Als je iemand vlagt telt dat zwaarder en verder krijg je een flinke berg kudo’s om uit te delen.

10 likes

Ook mijn ervaring. Actief eerste jaar met zo goed als dagelijks inloggen, lezen, reageren, etc. Na een jaar TL-2 en in no time TL-3. Verslavend.

4 likes

Nog 10 jaar zegmaar :sweat_smile:

4 likes

Volg dit schema

7 likes

Het is hierboven al door @Chlorophyl geschreven, je moet minimaal 365 dagen actief zijn voordat je van TL1 naar TL2 gaat. Je bent nu op 62


En als je 365 dagen normaal meedoet voldoe je vanzelf ook aan andere criteria. Gaat vaak helemaal vanzelf. Dus ergens volgend jaar - als je iedere dag even langskomt - mag je pas verkopen en/of een zoekopdracht plaatsen (een van de voordelen van TL2/3 tov. TL1). Tot die tijd, Marktplaats 
 :sunglasses:

1 like

Thanks. Het blijft allemaal nog wat ‘vaag’ maar meer duidelijk gaat het denk ik niet worden.

En nee, ik vroeg het niet om horloges te verkopen. Dat lukt prima elders, maar wel om te kunnen kopen. Vandaar.

Ik snap niet zo goed wat er vaag is aan je “365 dagen actief meedoen/inloggen/bezocht” en dan ben je TL2. Niet eerder dus 


7 likes

Je kunt toch gewoon kopen met TL-1?

6 likes

Dat inderdaad. Kopen kan je perfect, alleen verkopen nog niet. Als TL-0 kan je geen berichten sturen, maar TL-1 wel.

2 likes

Je mag dan weer geen ‘gezocht’ topic aanmaken met TL1.

3 likes

Kijk, dat bedoel ik met meer duidelijkheid. Ik dacht dat dat ook pas bij TL-2 mocht.

1 like