Trustlevels

Vaag in wat je wel en niet kunt / mag per Trustlevel bedoelde ik.

1 like

Overigens zag ik gister iemand voorbij komen op HF die sinds sept 23 lid is maar wel TL-3, dus wellicht niets te maken met 365 dagen. :wink:

1 like

Dan heb je gewoon te weinig geld overgemaakt. Ik stuur je een PB.

4 likes

Bovenstaande betekend dat ik 62 dagen de site heb bezocht. Niet dat ik 62 dagen lid ben. Just saying…. :wink: Ik vind het onduidelijk. :slight_smile:

Precies. Daar moet 365 staan. Ik kan het niet duidelijker maken.

1 like

Horloges kopen? Wauw, en je denkt dat dit dan daarvoor een goede plek is? Is het je wel eens opgevallen bij de prijzen die hier worden gevraagd …dat sommige verkopers van mening zijn dat ze exact hetzelfde ervoor terug willen ontvangen als dat ze zelf hebben betaald, zelfs na enige tijd…het besef dat een horloge gewoon een gebruiksartikel is waar op wordt afgeschreven is zeker niet bij iedere verkoper hier duidelijk. Tudors bijvoorbeeld die in gebruikte staat vaak duurder worden aangeboden dan soms nieuwe horloges met korting bij een dealer verkrijgbaar zijn, en dan weken, maanden achtereen onder de aandacht worden gebracht. Leden die compleet een irreëel prijs beeld hebben van wat ze te koop aan bieden. Etc etc ik weet het niet hoor of dit forum zo’n super plek is om te kopen. Maar in elk geval veel succes gewenst

4 likes

Kopen kan gewoon hoor.

Vinted bij @Seamaster95 gekocht, en nog een paar horloges bij forumleden.

En vanavond door naar de AA vanwege mijn nieuwe verslaving :laughing:

3 likes

Raar dat je dat allemaal in de gaten houdt, maar goed dat mag. Het kan bijvoorbeeld een terugkeerder zijn die Jur eerder heeft gevraagd heeft zijn (M/V/X/LHBT…etc.) oude account te verwijderen en opnieuw te beginnen.

controlling-laugh-laughing

Omdat het antwoord je niet bevalt of omdat je het echt niet snapt? Je haalt dagen bezocht en dagen lid door elkaar. Je kunt 5 jaar lid zijn en maar 10 dagen bezocht hebben, dan ben je dus al 5 jaar TL1 en dat blijf je dan nog minimaal 355 dagen. Het is echt zo klaar als een klontje.

confused

Dat staat in hoofdlijnen echt in onderstaand (oude) topic wat ook al aangehaald is door @dutchguy2. Sommige zaken zijn alweer aangepast door de beheerder(s) enne, dat doen ze stiekem om ons te pesten. Bijvoorbeeld de “365 dagen bezocht”, dat is iets van de laatste jaren. Tja.

4 likes

Deze vind ik dus het allerbelangrijkste :rofl::sweat_smile:.

3 likes

Ik ben pas lid, maar maak me niet druk om de trustlevels. Ik bezoek automatisch iedere dag het forum omdat ik er veel plezier aan beleef. Ik zie wel wanneer ik level 2 word.

20 likes

Dat is de juiste insteek!

3 likes

Het besef dat dezelfde prijs na één jaar ongeveer 10% minder waarde vertegenwoordigt door inflatie, dat moet bij @peterhenry ook nog dagen. :wink:

2 likes

Het is heel simpel.
De topics waar je op mag reageren zijn zichtbaar voor je.
De topics waar je nog niet bijkunt zie je ook niet.
Ik denk dat het hele off topic gebeuren voor jou nog onzichtbaar is. Toch?

1 like

Hmm heel vreemd…

2 likes

De vraag is welke 23 september :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Nee.
:arrow_down:

Heb het hier al eens met Jur over gehad. Iemand die na 2 maanden lidmaatschap al in off topic zat, bleek een oude bekende met een nieuw account. :wink:

1 like

Wat vreemd is, is dat TS na 321x uitleg nog het verschil tussen dagen bezocht en lid sinds ‘niet snapt’. Maar wel feilloos weet op te merken dat een ander lid met TL2 lid is sinds september '23.

Snap best dat de TL’s wat onduidelijk kunnen zijn als je nieuw bent, maar als je het na 9 maanden en zoveel uitleg niet snapt…

Zag er laatst één van een drieletterig merk die er sinds '21 op stond. Inmiddels staat hij er met een verse advertentie weer op. Zelfs met! een prijsdaling geloof ik :joy:

3 likes

Meer likes geven. Ik heb nog wel schevere verhoudingen gezien dan bij jou (gegeven/ontvangen), maar ik houd dat voor mezelf ook een beetje in de gaten. Weet niet 100% zeker of dat helpt trouwens. :wink:

En veel vaker aanwezig zijn inderdaad! 7 uur is niet echt actief hoor.

4 likes

Dacht ergens een keer gelezen te hebben dat dit niet zo is. Maar alsnog altijd goed voor de sfeer :slightly_smiling_face:

1 like

Hartelijk dank voor de antwoorden. Niet alle antwoorden waren even waardevol, en sommige zelfs op het randje van iemand beledigen (maar ga ervan uit dat nette forumleden op HF dat zeker niet zo bedoelen) ;-).

Enfin, begrijp nu dat het een grijs gebied is en je in principe voor een jaar lang dagelijks op dit forum moet inloggen.

Dan ga ik idd never TL-2 halen. De wetenschap dat ik gewoon kan kopen als TL-1 haalt voor mij de noodzaak weg om TL-2 te bereiken, dus ik ben zeker geholpen met sommige van de antwoorden.

5 likes