Jawel hoor, in dit tempo over 4 jaar 2 maanden en 16 dagen.
Installeer de HF app op je smartphone, dan hoef je m alleen maar dagelijks te openen. In het topic “Wat dragen wij vandaag” upload je dan even een verse foto van je horloge wat die dag om je pols zit. Deel je meteen even een paar likes uit bij nieuwe en leuke topics.
De HF app is altijd de eerste app die ik in de ochtend open…
Als je nog in bed ligt of kan je je geduld bedwingen tot je op het toilet zit?
Ik heb nooit een smartphone naast m’n bed, als ik slaap of w… wil ik niet gestoord worden
Ja lekker toch? kijken terwijl je op de
zit te
Dat. Hoe vaak dat ik nog een typo spot in mijn post maar geen zin heb om alles te kopiëren, post verwijderen en opnieuw…
Misschien moet er een TL-1.5 komen?
Hoe is dit afgelopen Nelis?
Enne, kun je @Pixel ook even extra laten betalen? Hij maakt nl. heel veel spelvouten enne verwijderen enzo is allemaal gedoe.
Geintje jongens, kom op nou …
Laat ik het zo zeggen; ik denk dat Peter binnenkort een trustlevelverhoging kan verwachten. Peter is een gewaardeerd forumlid!
Helemaal nIet, Pixel heeft een prachtige avatar aangemaakt. Dat getuigt van de juiste forum geest. Ga zo door @Pixel !
Ja man. Typen is zo moeileik. Plus, ik ben nochal luij.
Bedankt mannen. Ik heb geduld en amuseer me ook al goed als tl-1.
Het woord zegt het eigenlijk al een beetje: Het gaat puur om betrouwbaarheid en daarnaast is natuurlijk ook aantoonbare kennis op het gebied van horloges belangrijk. Een hoger truslevel krijg je niet zomaar!
Je inhoudelijke bijdragen worden gewaardeerd!
Ik ken genoeg betrouwbare TL-1, Trustlevel is puur een forumterm.
Volgens mij kun je met weinig horloge kennis ook wel TL-3 worden. Enthousiasme is ook belangrijk.
Wil je dit even aanpassen?
Jij kan dat hè met jouw vertrouwensniveau … forumterm is nl. één woord.
Volgens mij zelfs het allerbelangrijkst. Als je enthousiast bent leer je vanzelf wel waar het allemaal over gaat. Gewoon lekker meedoen! Toch?
Spelen geen rol.
Die verdien je gewoon ongeacht je vertrouwensniveau, bij het bereiken van 't een of ander. Aantal posts, likes, links, etc. Tenzij het een TL-badge is natuurlijk.
Aangepast! Handig ja, TL-3.
Haha, heeft die @Kleine_gup_in_grote_oceaan ons toch nog even bewust gemaakt van nut en noodzaak!
Hahahaha, dat is toch het enige dat belangrijk is, veel posten en veel meedoen en plezier hebben en jezelf kunnen verbeteren. De rest is bijzaak .