Ik haak ook graag even in op deze discussie… Ik ben ook al een poosje lid, kijk regelmatig, geef wel eens een like maar ben niet zo’n prater wat dat betreft… Ik lees en kijk gewoon graag.
Ook ik vraag me wel eens af wanneer je verandert naar het volgende Trust level. Volgens mij heb ik de 365 dagen er iig wel al opzitten en ik ben nog niet van trust level verandert.
Niet dat mijn wereld is ingestort maar volgens mij kloppen een aantal gegeven antwoorden niet?! Of zie ik het fout?
Uiteraard wil ik niemand afvallen, dit meer uit interesse…
De antwoorden kloppen. Dit is al zo vaak besproken en bevestigd.
Ben je een keer geschorst geweest of ben je op een andere manier een keer op HF uitgegleden? Bijvoorbeeld een verkooppoging ofzo …
Is het antwoord op bovenstaande “nee” dan kun je het beste Jur even een PB sturen. Dan gaat er ergens iets fout. Is het antwoord “ja” dan ben je waarschijnlijk vastgezet op TL1. Ook dan kun je Jur het beste even benaderen, misschien is 'ie wel in een goede bui …
Ik vind al dat trustlevel gedoe niet zo spannend. Enige voordeel is dat je vanaf TL-2 af en toe wat kunt verkopen.
Ik ben opgeklommen naar TL-3, vervolgens teruggezet naar TL-2 en inmiddels weer TL-3. Buiten een eventuele verkoop zie ik het nut er (voor mijzelf) niet van in.
Was me niet eens opgevallen.
Je moet natuurlijk wel een beetje meedoen @JoepdeJagert, dat staat ook in de eerder aangehaalde uitleg. Alleen inloggen, even rondkijken en weer weggaan voegt ook weinig toe aan een forum …
Nee ben nog nooit uitgegleden, nog nooit iemand bespot of iets dergelijks. Zoals beschreven meer een lezer dan een prater…
Laat ik nou (toevallig) vorige week een berichtje naar @Jur gestuurd te hebben hierover, het antwoord hierop was dat je de juiste boxen gewoon even moest aantikken…
Maar laat ik nou net een berichtje krijgen, ik heb dus net alle boxen blijkbaar geraakt:joy:
Ik zie dat ik over een kleine week waarschijnlijk TL-2 toegekend krijg. Ik heb niets te verkopen (Ik kan zelden of nooit afscheid nemen van mijn aankopen. Ik heb alleen een keer een BB58 verkocht maar wie niet). Neem ook niet de moeite om berichten te gaan editten. Hopelijk is off-topic de moeite waard…
Ook mijn idee. Heb hier ook al twee horloges gekocht en een geruild. Èèn die ik gekocht heb via een bedrijf ook kunnen inruilen, was toch niet mijn ding. En verder lees ik veel hier, post af en toe wat en soms eens op die like knop drukken. Verder een prima forum, die tegenwoordig ook lekker snel is. Waar je niet teveel onzin of gekke dingen tegenkomt. Leuke onderwerpen, de minder leuke negeer je gewoon lekker. En ik heb niet het idee dat er streng gemodderd wordt.
Tsja, ik ben ook level 1
Ik heb er in ieder geval een leuke hobby bij waar ik veel plezier aan kan beleven met mijn relatief goedkopere horloges. Misschien ooit eens een Longines of…