Tudor 2022 releases; tussen hoop en vrees

Ik hoop op een stalen band voor de Pelagos FXD. Of een nieuwe Pelagos met dezelfde dikte als de FXD.

Ik twijfel me lam op het halen van de FXD, mooie zomer vibe, uniek design edoch mis ik echt de optie van een stalen band.

2 likes

Het zou ook kunnen zijn dat dit horloge onwijs goed tot z’n recht komt op een textiele band. :v: Ik heb de Seamaster al op staal, dus zo’n duiker op nato erbij zou voor mij een leuke afwisseling zijn.

1 like

Die heeft fixed lugs, dus

Helaas.

2 likes

Ik hoop op een BB58 GMT. En als dat te moeilijk is, is een BB58 Date ook al goed. Kleur mogen ze zelf kiezen.

1 like

Naast modaal staal en de zilveren en gouden versies zou ik graag een TT BB58 zien!

3 likes

Ik heb de hoop nog niet opgegeven :point_down:

4 likes

Zou wat zijn. :+1:

1 like

Tudor BB58 GMT ja.

Ik zie het totaal niet gebeuren dat ze speciaal ervoor een nieuw uurwerk gaan ontwikkelen, maar het zou wel tof zijn. Ik sta de volgende dag bij de AD in ieder geval.

1 like

Ik gok op een nieuwe Ranger in 2022. Heritage genoeg en de vorige was een ondergewaardeerde parel! Als ze die uitbrengen in bv 39mm, dan hebben ze een topper naast de BB58 :slight_smile:

4 likes

Hehe, ik heb de Seamaster (AT) op leer en rubber in de zomer en eentje op staal zou mijn collectie weer compleet maken (tot zover uiteraard…)

1 like

Ik ben bereid m’n pik te verkopen voor een BB58 GMT of kleinere pelagos

2 likes

De Black Bay ceramic was eerst ook een One Watch prototype, dus heb ik enige hoop dat deze er ooit nog komt.

Of anders stel ik er misschien zelf één samen. Met metas uurwerkje graag.

8 likes

Tof zo’n vergeten model! Hij is toch ooit uitgebracht in grotere oplage of heb ik dat verkeerd?

Ja héél lang geleden. https://www.tudorwatch.com/en/inside-tudor/events/only-watch-black-bay-one

2 likes

ik wacht alleen op de t clasp in rvs en een half link voor de BB58.

3 likes

Hihi! Fijn dat je hem oppakt met een goede topicstart :slight_smile: iets stoers zonder snowflake-wijzer in een bescheiden maatje lijkt me wel wat. Geen Tudor voor mij dus waarschijnlijk in 2022…

1 like

Of deze dus… Prachtig!

2 likes

Thanks! Die @Luie_Perfectionist deelde is inderdaad erg gaaf. En ook correct, aangezien Tudor dit model daadwerkelijk heeft uitgebracht. Het zou idd weer eens wat anders zijn na alle varianten met snowflake hands.

Zo met dit topic loop ik alweer helemaal warm voor de nieuwe releases van Tudor. :grin: :revolving_hearts:

4 likes

Je solliciteert gewoon weer naar een ere plek in een stripje van @Jurk :wink:

Maar die snowflake is voor mij tot nu toe dé reden om geen BB58 te kopen. Met een andere wijzerset was hij er bijna zeker wel geweest. Hopelijk gaat Tudor daar in voorzien!

3 likes

Burbundy yes sire!

1 like