Tudor 2022 releases; tussen hoop en vrees

Zie nu pas dat het stripje er weer in staat! Super leuk!! :partying_face::+1::joy: @Petteflet

3 likes

:rofl::rofl::rofl:voor mij juist de reden om dat ding te kopen. Smaken verschillen, maar kunnen ook veranderen een paar jaar geleden vond ik het ook maar raar. Nu is dat voor mij wat Tudor Tudor maakt .

5 likes

Ik ga het doorgeven. :shushing_face: :v:

Ongetwijfeld dat ik nog wel een keer in de strip kom, nog voordat de Tudor Submariner wordt gereleased. :joy:
Weet je nog vorig jaar mei, toen de hype zo hoog opliep dat er zelfs leden waren die een aanbetaling bij de AD hadden gedaan. Vervolgens bracht Tudor de Black Back Ceramic uit. :rofl:

3 likes

Tudor is een meester in het teleurstellen van de fanboys. Grote launches, aftellende klokken, dedicated websites en dan: een nat windje…

Mij krijgen ze niet, ik heb geen hoge verwachtingen.

6 likes

Ik verwacht een smartwatch dit jaar met snowflake :champagne::ok_hand::rofl::rofl::rofl::+1:

2 likes

Goh … herkenbaar :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Een pelagos 200m op staal zie ik dan gewoon eerder gebeuren. Een fxd op staal lijkt me kansloos.

1 like

Agreed.

Kleinere pelagos, dat zou een prima aankoop zijn.

Maak hem nog in het groen of bordeaux een het vliegt direct naar de top van mijn lijstje.

Absoluut niet met je eens. Te dunne lugs, dunne bezel (of te breed glas, maar net hoe je het bekijkt) en een band die niet aansluit. Was een triest stukje staal.

afbeelding

3 likes

De band die niet aansluit kan ik je in volgen, het horloge zelf daarentegen… De dunne lugs maakten hem een stuk beter draagbaar. Ik kan het weten, ik heb 2 jaar eentje gehad.

De wijzerplaat was heerlijk clean en symmetrisch en de kast was mooi geborsteld met een subtiel gepolijst lijntje aan de bezel. De afgebleekte rode secondenwijzer was ook een leuke touch. De lumeverf was ook mooi aangebracht, veel mooier dan de geprinte plaat van mijn IWC mark XVI destijds bv.

Een paar mm’s eraf en het is een perfecte allrounder! Mijn mening natuurlijk :slight_smile:

2 likes

Als ze die linker nu eens zouden re editionen in 39 mm :gift_heart:

1 like

Klopt, maar IWC maakt ook gewoon veelal kut horloges voor een prijs van een all in trip voor zo’n IG Influencster in Dubai. Dan weet ik ook wel waar ik meer plezier aan ga beleven

En besef even gewoon de Explorer 36mm kast (39mm is ook ok) en dan die wijzerplaat erin. Dat is toch eigenlijk veel beter dan een normale Explorer

1 like

Dat zei ik toch? :point_up:

Hij mag inderdaad een tikje kleiner. Zover als 36 zou ik niet persé gaan, tenzij op staal misschien :slight_smile:

1 like

Ik vind dat oprecht een van de lelijkste tudors… met die rare schep als urenwijzer.

2 likes

Zo hehe pelagos. GMT.

8 likes

:joy: wat een tegenstand hier!

Een schop of een snowflake is lelijk, maar voor een Mercedes logo op een uurwijzer staan mensen jaren aan te schuiven? Die vind ik eerlijk gezegd veel minder mooi om aan te zien. Maar om de pols valt het allemaal best mee en het verbetert de afleesbaarheid aanzienlijk :slight_smile:

Geef toe… Dit slaat toch ook nergens op?

Hier nog zo’n lelijk ding :sunglasses:
(zolang we het maar niet over de P01 gaan hebben… :tired_face:)

image

2 likes

Dat is idd nummer 2 op mijn lelijk lijst :rofl:

Die krijgt alleen bonuspunt vanwege de leuke kast en bracelet.

1 like

Lijkt me ook een goed idee, zeker als ie daarmee ook wat dikte verliest. :crossed_fingers:

Snap ik wel :crazy_face:

2 likes

Me too.

3 likes