Daar ben ik het niet over eens.
Het is geen verschil van mening wanneer het globaal zo werkt.
Haalt ie nu de vintage sokken wel uit, ik bedoel dezer dagen he man
Dat weet geen man. Enkel speculatie.
Het enige wat we wel weten is dat Tudor van Rolex is. Misschien een aparte BV , maar nog steeds nauw met elkaar verbonden.
Nee, waarom zou ik dat denken?
En je hoeft geen sherlock holmes te zijn om te zien waar 80% van de Tudor inspiratie vandaan komt.
Maar zoals ik hierboven al zei:
Beetje hetzelfde als een Seat Ibiza. Die is ook wat meer funky dan een VW Golf.
Ook wat goedkoper. En daarom voor sommige ook een meer gewild exemplaar.Maar het design van de Golf is beter.
En de realiteit is dat je vaak ook geen Golf koopt omdat de prijs hoger ligt. Terwijl de onderliggende techniek weinig verschilt.
Gaat het toch niet om man. 90% van de horloges zijn gerecycleerde rolex ontwerpen.
Tudor en Rolex hebben eigenlijk geen flikker met elkaar te maken.
Oh… Maar ondertussen?
Dat is gekkigheid.
Zoals @septentrio al zegt:
Tudor en Rolex hebben eigenlijk geen flikker met elkaar te maken.
Wel gek overigens dat die Tudor dragers het idee hebben dat ze een Rolex hebben
Ik heb het toch obviously over nu? Mijn god zeg
Is een reactie op de titel en de eerste post. Heb je die wel gelezen?
Ja heb ik.
En wat je zegt is
Wat denk jij. Dat BB-dragers deze plaatjes niet kennen? Die zien nog steeds een Rolex-kroon onderhuids hun Tudor horloge.
Feit is dat het ook deels waar is… Echter zie je het esthetisch niet meer zo overduidelijk terug.
Mij ging het om dat mensen een Tudor mooier vinden dan een Sub ( of soortgelijke ).
En dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Want ik vind een Submariner qua design oprecht mooier/beter kloppen dan een Black Bay. En daar ben ik niet alleen in. Het ontwerp is ook gewoon de benchmark voor vele andere horloges.
Als de prijs gelijk zou zijn zouden er een hele boel mensen dat ook vinden.
Maar omdat er tig prijsverschil is zit niet.
Cognitieve dissonantie
Neen David, het is niet meer waar. Tudor en Rolex worden door verschillende teams gemaakt, in verschillende fabrieken, met verschillende kwaliteitsmaatstaven.
Maar zou het toeval zijn dat dit jaar zowel een pepsi Rolex gmt als pepsi Tudor gmt kwam?
Fyi
Neen, want op hoger niveau zit dezelfde structuur achter beide bedrijven. Is iets helemaal anders dan beweren dat de producten zo goed als identiek zijn.