Tudor a smart mans Rolex?

Toch wat nuance in het geheel.

Hangt het niet in grote mate af over welke periode we het hebben?
Ik heb het idee dat Tudor steeds meer een eigen imago aan het ontwikkelen is, ik kan bijvoorbeeld niet echt iets vergelijkbaars vinden met een BB in de huidige Rolex collectie.
Mbt vintage Tudors is het ook gewoon ingestoken met het idee dat het een goedkopere Rolex is. (Ik heb dit ergens gelezen, het kan natuurlijk zijn dat er ook andere redenen waren)

Al met al denk ik dat een statement als “Tudor is een poor man’s Rolex” daarom steeds minder waarde heeft, en das eigenlijk alleen maar goed :slight_smile:

2 likes

Ik ben heel blij met mijn Pelagos. Ook in mijn werk vind ik een Rolex veel te opvallend. Iedereen kent het wel en kan fout overkomen😱 Door de Pelagos is mijn verlangen naar een Rolex volledig weg.

Het mooie aan Tudor vind ik dat niet iedereen het kent (zoals een Rolex Sub). Daarnaast is hij wat meer out of the box, titanium, mooie rubberen band erbij. Afwerking van de kast vind ik persoonlijk echt top!

Wordt ik erop aangesproken zijn het altijd ook echte horlogeliefhebbers. Dat maakt het extra leuk.

Plaatje voor de fun!:+1:t2:

8 likes