Kijk hier eens
?!?!?!
Kijk maar hierna. Als je niet voor een rose gouden daytona is er uit het rolex assortiment genoeg te kiezen.
Kijk maar het filmpje hoe je een rolex kan kopen
Gemeenschap van goederen ben je de helft kwijt ook je horlogesā:rofl:
Waarom?
Oude Tudor gaat ook mee met Rolexā¦
Aeronaut kocht je in 2010 voor 1200 nieuw, nu ook 2450,-⦠of een beter vergelijking, de sub 79090 of 79190 Die kocht je 10 jaar geleden voor 2000,-⦠nu ook tegen de 5000,- minimaal
De nieuwe doen het iets minder. Maar zakken niet weg.
Koop lekker wat je mooi vindt als je het waard vindt!
Persoonlijk vind ik Tudor wel een beetje onder Omega staan. En dat zeg ik als groot liefhebber van mān Black Bay. Gewoon mān subjectieve indruk m.b.t. afwerking enzo.
Het maakt me ook niet uit wat boven wat staat en of dingen een goede investering zijn. Itās all love!
Denk een Rolex per jaar aan kleren, vakanties en andere ongeinā¦
Waarom gaat het bij Rolex/Tudor topics toch altijd over geld?
Haha, ellende. Hopelijk krijg je er āzo veelā voor terug
Geen idee wellicht omdat Rolex langzamerhand buiten bereik van menig forumlid reikt?
Omdat mensen die een Rolex of een Tudor bezitten tot het rijkere segment van de Nederlandse bevolking horen. De meeste mensen kunnen pas een Rolex of een Tudor aanschaffen na maanden sparen en zelfs dan is het een enorme uitgave voor veel mensen.
Hoppaaa! Nooit geweten, heb ik toch maar mooi bereikt dan
Ik vind het allemaal appels met peren vergelijken
Al open je 1000 topic. Je komt er toch niet uit
Rolex is wel het ākijk mij nouā-merk bij uitstek. Ik zie Tudor niet als de light-versie daarvan. Welke leek kent Tudor nou? En dat geeft Tudor charme.
Ook heb ik mij al vaker afgevraagd: Tudor is zo goed, waarom zou je een Rolex nemen?
Je grafiekje laat eerder zien dat er geen zeepbel is. Gecorrigeerd voor inflatie is er weliswaar een stijging, maar die kan ook makkelijk verklaard worden uit technische ontwikkeling. Een 114060 is technisch heel wat verder dan een 5513.
Ik denk van wel. Echter niet vanwege de zeepbel/prijsstijging omdat ik mij sterk afvraag of die er is. Maar meer omdat Rolex dat zo bedoeld heeft. Ze hebben zo een merk in huis gericht op de smallere beurs
Volgens mij zijn dat twee verschillende dingen. Prijsstijging heeft meer met de nieuweprijs te maken en waardevermeedering meer met de tweedehands markt. Waar hebben we het nu over?
Klopt, Rolex getuigt niet van veel (gevoel voor) originaliteit bij de bezitterā¦
En we zijn los!
Moment ik ga ff chips en cola halen!
Zoals alle topics Rolex/Tudor gaat deze ook ontsporen
Klopt, de nieuwprijs gaat omhoog, maar de tweedehandsmarkt zal mijn inziens nog sterker ontwikkelen.
Ik hoop van niet!
Probeer ontopic te blijven, zonder de emoties van ik heb de grootste, kleinste, diksste etc. te benoemen dat is wel duidelijk en is niet het doel van deze topic.