Tudor BB 58 fake

Ik kan aan zeeer scherpe prijs een perfecte BB58 blauw kopen.
Nu vraag ik mij af .
Zijn hier ook replica’s of namaak in , en indien ja ,
hoe kan je dit zien
Horloge staat te koop bij een particulier
Op foto’s ziet het er echt uit , maar ja ……
Alvast bedankt voor de reacties

1 like

Nou laat die foto’s hier maar zien dan.

Ik vraag me af waarom die defect zou zijn… want er zit 5 jaar garantie op. En de BB58 is nog geen 5 jaar uit.

Defect?

1 like

Er zijn replica horloge fora. Als je wilt weten hoe je voorkomt dat je een miskoop doet, moet je daar eens lezen.

Maar eerlijk gezegd, ik ben nogal voorzichtig geworden met horloges van marktplaats.

(Volgens mij staat er nu ook tenminste één fake Cartier op die voor een “echte” prijs wordt aangeboden).

1 like

100 % fake

1 like

Wat is scherp geprijsd en heb je een foto?

Deze zijn namelijk zeker weten als replica te krijgen…

1 like

Zelfs van de Casio f91w zijn replica’s dus van een bb58 ook. If it sounds too good to be true it probably is

2 likes

Is natuurlijk niet de beste foto
Heb gevraagd voor duidelijke foto’s
Of ik kan morgen eens gaan zien natuurlijk

Dit soort aankopen moet je gewoon niet via MP doen, punt. Zeker met foto’s die met een stuk tofu (bah, trouwens) genomen zijn. Als je zelf gaat kijken zul je die Lieve Heer van je nog wel eens nodig kunnen hebben, grote kans dat je geript wordt.

18 likes

niet aan beginnen, als de foto’s als ruk zijn is de rest meestal niet veel beter… de prijs zal er wel naar zijn…Wat @PeterLC zegt.
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten brand je waarschijnlijk je billen.

2 likes

Dit soort foto’s zijn vandaag de dag niet meer nodig,dit zag je in 2001

2 likes

Je ziet het beter aan de prijs dan aan de foto’s. Als iets te mooi is…

1 like

Pfffff , slechte foto . Uitlijning ook niet recht .

1 like

Oké, bedankt

Koop gewoon die van @MrMojo! Die is super joh :sunglasses:

3 likes

MrMojo is een goeie gast en netjes voor zijn horloges :ok_hand:

2 likes

En hij is heel lief!

1 like

Groepshug

14 likes

Ik zou het niet doen. Zeer slechte foto. Is waarschijnlijk bewust gedaan. En op de vraag of je scherpere foto’s kan ontvangen krijg je vaak het excuus “tja, ik ben geen fotograaf”. Iedere idioot kan tegenwoordig haarscherpe foto’s maken met hun smartphones, dus dat excuus gaat niet meer op.

Wil je een blauwe BB58, dan zou ik lekker hier in het blauwe gedeelte kijken.

Edit: inderdaad lekker die van @MrMojo kopen. Scherp geprijsd voor deze staat van het horloge.

4 likes