Tudor BB 58 fake

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het vaak ook zo. Oeps, dat is al eerder gemeld. :innocent:

1 like

Heb expres niet alle berichten gelezen.

Misschien heb ik het mis maar je geeft zelf het antwoord al. Je heb twijfel en bij twijfel gewoon weg blijven. Niet met horloges maar heb me in het verleden ook een paar keer gesneden. Bij een slecht onderbuik gevoel. Je gevoel volgen en weg blijven.
Ik ben niet thuis in Tudor en tegenwoordig met één druk op de knop maakt een camera of telefoon een goede foto. Mp verkoper die hem zo aanbied. Wegblijven…

Dat doen en bedank jezelf later. Of je moet het horloge laten checken…

Ben benieuwd naar je beslissing.

2 likes

Ik zou deze kopen. Aan de foto te zien wel een echte…

8 likes

Een replica heeft een aziatische 2824 en een Tudor een MT5402. Caseback er even afdraaien en je weet het meteen :wink:

2 likes

Red flag

Iedereen wilt het weten.

Maar doos, papieren, aankoopnota enzo aanwezig?
Prijs boven de 2500€?

Of wil je alleen weten hoe je het verschil met een fake kan zien? De ene fake is de andere ook niet dus uitsluitsel of echt nuttige tips hierover krijg je sowieso niet.

1 like

Ga je hem ter plekke open maken?

Daarbij is het model nog vrij nieuw en daarmee dus ook een relatief kleine kans dat er een onnozel iemand zo’n ding, eerlijk en origineel, aanbiedt (zonder papieren e.d.?) voor een heel lage prijs.

2 likes

Je hebt er (teveel) verstand van :wink:

1 like

Wat vind je een scherpe prijs? Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.

1 like

Andere invalshoek…
Misschien is het horloge wel echt maar gestolen ofzo. Vandaar geen full set?

2 likes

Hoe weet je dat je hebt het horloge helemaal niet in handen gehad je hebt enkel een foto van 2,5 pixel.
Als je op zoek bent naar een dergelijk horloge zul je bereid moeten zijn om een marktconforme prijs te betalen. Ben je alleen op zoek naar een mazzeltje om een luxe horloge te scoren voor weinig dan veel succes. De kans dat je een nepper koopt zal groot zijn, oplichters houden van zulke mensen.

Beste ,
Iedereen hier zegt dat zijn horloge perfect is die hij te koop zet ……
Prijs is 2600 , vind ik scherp als het horloge perfect is
Dat je dit niet vind voor 1500 euro , dat wist ik al
Niet iedereen is simpel
Toch bedankt voor de reactie

Ik weet toch zeker dat ik in eerste instantie “defecte” heb gelezen in je post. :face_with_raised_eyebrow:

Zo zie je maar @Dubondieu, een paar letters kunnen echt het verschil maken.

Succes met de aankoop!! :+1:

3 likes

Beste , full set
Prijs 2600 en zou als nieuw zijn

Prijs net niet te laag dat het direct argwaan opwekt, maar wel te laag voor een blauwe BB 58 in nieuwstaat.

Ik zou toch verder zoeken.

1 like

Onjuist. Althans, dat is niet mijn ervaring en aanpak. Van de meesten gelukkig niet. Kun je een paar keer doen en dan is je reputatie weg.

2 likes

Let op, kan scam zijn. Foto mogelijk gejat van chrono24? Google reverse image

10 likes

Zo ben ik ooit op marktplaats genept. Het Chrono24 logootje laten ze weg.

Wat bizar, maar wat kan de verkoper hier dan mee bereiken?

2600euro lijkt me een eerlijke prijs voor de blauwe in nieuwstaat.

1 like