Lulverhaal dat ophalen niet mogelijk is. Alleen verzenden. Jij betaalt. Ze verzenden niks. Aangeboden met gehackt MP account met veel positieve reviews.
Zo ging het bij mij
Opletten dus
Ga gewoon kijken. Horloge ziet er niet uit alsof ie nep is. Uitlijning is ook goed, het horloge ligt net niet recht. Pasje vergelijken met het serienummer aan de binnenkant van de lug. 2600 euro is ook weer niet zo veel lager dan waar iemand op HF met ongeduld of geld tekort hem voor verkoopt.
Ben ik nou gek?! Als je enige twijfel hebt dan haak je bij dit soort bedragen toch meteen af? Een zekerheidje via het blauwe gedeelte of via juwelier kost je nog maar een klein percentage ‘extra’?! En zijn het je laatste €€ dan koop je zeker geen horloge in deze prijscategorie. Kort gezegd, waarom neem je het risico afgezet te worden voor een paar honderd €€?
Aha maar bij verzenden via marktplaats zou ik sowieso al de rillingen krijgen
Sommige mensen willen zich gewoon laten bedriegen, onder het motto van “maar het kan toch ook gewoon meevallen?”.
In 99,9% van de gevallen valt het niet mee.
Zal eens navragen
Hoeveel red flags moet je nog hebben? Die foto is overduidelijk een crop van een foto van iemand anders. Alles hieraan stinkt.
Gewoon geld overmaken en op laten sturen. Wat kan er mis gaan?
Een beetje vertrouwen in de onbekende medemens is ook een hele mooie eigenschap tijdens deze donkere dagen.
Ik zie de foto’s wel verschijnen in wat dragen we vandaag.
Ok, je wil dus een horloge van bijna 3k verkopen maar zet ruk foto’s op internet?
Gewoon doen
Nee even zonder gekheid. Je bent lid van dit forum en er komen met regelmaat zeer mooie BB58’s in het verkoop gedeelte voor eerlijke prijzen. Trouwe leden met goede reviews. Pingel dan toch gewoon 200 bitterballen van de prijs van mrmojo af en je hebt 100% garantie op een echt horloge en een leuke aankoop ervaring . Misschien zit er zelfs nog wel een kop koffie bij in.
Zelfs deze foto is eigenlijk wel een beetje mislukt Plop
Ik ben aan het werk zouden andere ook eens moeten proberen
Geen duidelijke foto, doe je alleen als je iets te verbergen hebt!
Ik heb het even geprobeerd maar ik vind het niets. Past gewoon niet bij mijn leefstijl.
Kreeg ik zelfs laatst terug bij de vraag om aanvullende foto’s bij een vintage sieradenwinkel. Hoe moeilijk kan het zijn denk ik dan, zeker voor een officiele winkel. Ik ben ook geen fotograaf, maar met mijn beperkte kennis krijg ik wel scherpe foto’s.
Bedankt voor de aanbeveling, maar wel wat apart om mijn geld op voorhand al weg te gaan geven. Of om dat te suggereren. Ik ben voor minder gebanned
Gegarandeerd onvergetelijk
Zeker. Desgewenst ook bier.