Tudor BB58 925 Silver al in het echt gezien?

Niet het geval bij mijn zilverling na ca 4 weken onafgebroken dragen, met hoge temperaturen, zonder poetsen (behalve het verwijderen bij de randjes bezel waar nog restje poetsmiddel bleek te zitten)

Kortom ik ben niet bang voor het vervolg.
Heilig overtuigd dat Tudor het nodige heeft getest met kunstmatige veroudering.

Geen vrees dus voor somberte en zwartheid :sunglasses::rofl:

26 likes

Vind hem steeds mooier worden op leer :ok_hand:

1 like

Ik wil door Ko een band laten maken maar ben er nog niet uit welke kleur.
Tot zo lang deze cognac kleur. Begin dat intussen wel heel mooi te vinden…

2 likes

Ik wil ook een band die beter matched qua kleur dan de originele,
maar nog geen idee welke !

1 like

Top ding, staat bij mij bovenaan! In 2022 zit hij om mijn pols!

1 like

Net voor het eerst gezien bij Schaap Haarlem, is mooi! Ooit eens passen als ik meer tijd heb.

Een datamatrix code:

2 likes

Uiteraard kan die eraf, maar als je bij een juwelier bent om een horloge te passen ga je die er niet af staan pulken (ik tenminste niet :smile: :wink: :wink:)

4 likes

Had ik deze hier al eens gepost?
:roll_eyes:

24 likes

Volgens mij nog niet :crazy_face:

1 like

Er komt een zilveren deze kant op

Samenvatting

Alleen geen Tudor :joy:

2 likes

Wow dat ziet er goed uit! Die glimt echt! :clap:t2::clap:t2::clap:t2::ok_hand:t2:

1 like

Rond 30,000 maar…

1 like

Ook gefeliciteerd!!!
Dit postdraadje begint nu echt een zilverdraad je te worden

Een mooie ontwikkeling.

Komt ie op leer of op fabricstrap Kasper?

Edit: duidelijk te laat voor de oude man uit Halle…ik zie nu pas dat het iets anders is dan de 925. :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::grin:

1 like

Toevallig vandaag in mijn handen gehad. Fraai maar niet voor mij.

6 likes

Ze zeggen dat een ezel zich niet 3x aan dezelfde steen stoot maar als ik dit zie… :star_struck:

1 like

Haaah, wat leuk om te lezen!
Geen garanties natuurlijk dat dit voor iedereen opgaat, maar wat ik schrijf en laat zien is gewoon echt hoe ik het ervaar.
Ik had een heel korte aarzeling bij de start van mijn bezit aangaande de lichte kleur wijzerplaat. Maar het blijkt allemaal zo verfijnd afgestemd op elkaar dat je niet aan bewondering ontkomt.

En ja , savonds istie mooi, maar de bijna breekbare lichtgelige heldere frisse weerkaatsing van het zilver overdag vind ik betoverend. En zie ik bij geen enkel ander horloge terug.

He Sybren geniet ervan kerel! Leuk dat je ook aan boord bent van de zilvervloot. :facepunch:

6 likes

Hahaha, Sybren jonguhhh, als jij zo bevlogen blijft schrijven hebben we straks écht een gigazilvervloot.!!!
En voilá,ik doe er nog een schep bovenop!

14 likes

:drooling_face:

3 likes

zie ik daar nou bruine vlekken op de kast?

1 like