Vandaag met wat scrollen ineens beland bij de Nieuwe BB58 bronze. Moet zeggen dat ik deze zelf wel fraai vindt en qua prijs ook niet onaantrekkelijk.
Is er iemand op dit forum die deze in bezit heeft of gezien heeft al?
Benieuwd hoe de bronze uitstraling is t.o.v. een gouden band op rolex bijvoorbeeld.
Uiteraard ga ik eens neuzen bij de AD of er een model ligt, maar probeer toch hier of iemand ook toevallig onder de indruk geraakt is van deze uitvoering. Of is het een poor mans gouden Rolex?
Alle reacties welkom uiteraard
Ik zag ook dat de boutique niet in NL zit. Dacht het simpelweg bij Gassan te proberen of er iets mogelijk is, maar dat zal dan waarschijnlijk tegen vallen.
Ik heb de hoop dat hij iets minder shiny is dan een rose en/of gouden Rolexband. Hoe fraai ik die ook vind, ze zijn voor mij iets te opzichtig (vooral richting m’n klanten)
Bedankt voor de foto’s Han!
Heb zojuist gemaild naar Keulen toch maar, voor een bezoekje
Erg gaaf! De zilveren vind ik ook prachtig alleen bekruipt me steeds het gevoel van het voorspel tot het moment dat er een volledig stalen BB58 op de markt komt in de juiste kleursamenstelling. Als die zilveren staal was met een stalen band dan stond ik zeker in de rij.
Echt heel mooi zoals hij nieuw is… zelf zou ik het niet trekken als het gaat verkleuren zoals brons eigen is! Daarom voor mij leuk om te zien; maar niet om te hebben