Tudor BB58 bronze Ja of Nee

Hoi Allen,

Vandaag met wat scrollen ineens beland bij de Nieuwe BB58 bronze. Moet zeggen dat ik deze zelf wel fraai vindt en qua prijs ook niet onaantrekkelijk.
Is er iemand op dit forum die deze in bezit heeft of gezien heeft al?
Benieuwd hoe de bronze uitstraling is t.o.v. een gouden band op rolex bijvoorbeeld.
Uiteraard ga ik eens neuzen bij de AD of er een model ligt, maar probeer toch hier of iemand ook toevallig onder de indruk geraakt is van deze uitvoering. Of is het een poor mans gouden Rolex? :wink:
Alle reacties welkom uiteraard

8 likes

De kleur lijkt wel een beetje op 14k goud, maar hij zal niet dragen als een 18k Rolex, de laatstgenoemde is ook vele malen geler.

Ik wil hem ook graag, alleen jammer dat het een boutique edition is en de dichtstbijzijnde in Keulen zit!

Foto’s van Insta:

11 likes

Dat zeker niet. De bb58 heeft sowieso genoeg karakter. Vind deze uitvoering echt geslaagd.

3 likes

Vraag me ook af wat de beschikbaarheid dan is idd… alle merken gaan volgens mij steeds meer naar beperkte beschikbaarheid.

1 like

Ik zag ook dat de boutique niet in NL zit. Dacht het simpelweg bij Gassan te proberen of er iets mogelijk is, maar dat zal dan waarschijnlijk tegen vallen.
Ik heb de hoop dat hij iets minder shiny is dan een rose en/of gouden Rolexband. Hoe fraai ik die ook vind, ze zijn voor mij iets te opzichtig (vooral richting m’n klanten)
Bedankt voor de foto’s Han!
Heb zojuist gemaild naar Keulen toch maar, voor een bezoekje :slight_smile:

2 likes

Vind het een ontzettende lullo, maar zijn beelden zijn altijd van hoge kwaliteit.

2 likes

Bij juwelier Aalbers ligt een bronze bb “bucherer edition” op een Nato band. Dus geen bruine dial maar een blauwe.

Vind hem wel wat hebben. Maar die 3 en 9 verprutsen het geheel voor mij :zipper_mouth_face:

2 likes

Ben benieuwd :grin:

Erg gaaf! De zilveren vind ik ook prachtig alleen bekruipt me steeds het gevoel van het voorspel tot het moment dat er een volledig stalen BB58 op de markt komt in de juiste kleursamenstelling. Als die zilveren staal was met een stalen band dan stond ik zeker in de rij.

2 likes

De 6 vind je wel okay?

4 likes

Echt heel mooi zoals hij nieuw is… zelf zou ik het niet trekken als het gaat verkleuren zoals brons eigen is! Daarom voor mij leuk om te zien; maar niet om te hebben :v:t3:

1 like

Had dat nou niet gezegd! Nu kan ik het niet meer “niet-zien” :wink:

Had ik niet gezien :sweat_smile:

2 likes

:grimacing:

Voelt toch een beetje als de derde prijs, naast de gouden en zilveren variant :thinking:
Wel mooi, ook door de bracelet.

5 likes

:joy: Zo kun je het ook zien.

Ik vind de zilveren nog wel oke-ish geprijsd trouwens, die gouden niet.

1 like

Eens.

De gouden is een beetje een weird flex. Ga dan all in met een gouden band erbij.

2 likes

Ik heb de zilveren mezelf beloofd voor als ik weer wat mobieler ben

4 likes

Juist! Maar dan komen ze niet meer weg met geplakte rivets en dan weten ze bij Tudor ook wel.

Cool. Ik denk dat die op Vanguard rubber ook erg gaaf staat.

2 likes