Ik was me niet zo bewust van dat aspect bij brons. Ben benieuwd in hoeverre hij aftakelt bij normaal gebruik. Ik douche en zwem niet met horloges en klus er ook niet mee… eerst maar een exemplaar zien te bemachtigen
Dat is helaas nog het oude broze horloge can Tudor.
Andere legering en ook een veel dikkere case.
Ik denk, bij regelmatig dragen, dat je binnen een maand met de eerste verkleuringingen zit. Er zijn genoeg foto’s op internet hoe dat er uit kan zien. Mooi voorbeeld staat ook op de site van ten2two, Bucherer editie. Ik vind die look wel gaaf, zeker in combi met die band.
Hou er ook rekening mee dat je huid kan verkleuren of gaan irriteren bij die volledige bronze band. Ik zou dit model altijd op tudor nato like band of mooi leer dragen.
Natuurlijk kun je hem in de glimmende staat houden maar dan ben je elke maand aan het poetsen.
Ik durf de gok wel aan. Nu hoop ik dat dankzij de schaarste aan boutiques er nog 1 op voorraad is voor komende zaterdag in Keulen, mits ik reactie krijg. Dan nog even kijken of ik terplaatse ook echt overtuigd ben.
Mocht het tot aankoop leiden, dan wordt er uiteraard gepost
Als brons gloednieuw is kan het wat weghebben van rosé goud. Wel is brons vaak iets donkerder en gaat de glans er op den duur vanaf. Dit proces gaat niet geleidelijk, dus hier moet je wel tegen kunnen .
Ik vind deze bb bijzonder fraai. Zo’n bronzen band vind ik wel interessant. Oris had laatst ook wat bronzen horloges, maar hier was de wijzerplaat wat heftig.
Dat standaard NATO bandje voelt echt hopeloos slecht aan. Eenmaal om de pols en zeker qua kleur, is het wel een toppertje, maar als je het horloge zo ‘los’ in de hand hebt
De zilveren is ook met leren band te koop.
Vanguard is inderdaad een poging waard
Krijg je dan ook een zilveren vouwsluiting? De stalen vouwsluiting van de BB58 op leer staat geweldig op Vanguard.
Geen idee eigenlijk. Ik heb gekozen voor de NATO en daar zit een zilveren doornsluiting op.
Ouch… toch 1,5/2jaar wachtlijst, maar kan wel passen zaterdag in Keulen
Toch maar even Velp een bezoekje brengen
Padoem tsjjjj
Ik heb geen ervaring met een bronzen tudor maar wel een full bronze oris.
Hij valt erg op, zeker in het begin als die nog flink glimt, ik moet zeggen in mijn geval binnen een week of 2 was die al flink verkleurt.
Ik heb hem nu zo’n 6 maanden.! Foto zonder bronze bracelet.
Echt nee, die bronzen fad is maar een domme gimmick. Het stinkt, geeft af op de pols, is zachter en is bovendien echt lelijk. Is ok voor balpennen en zaklampen maar niet voor horloges.
Zilver is al wat beter maar ook nog meer nadelen dan voordelen. Snap het echt niet.
Nou en!!! Ik vind hem gaaf…kopen dat ding…en anders toch weer doorschuiven. Ik zou het wel durven
De groene patina is er zo weer vanaf…heb je elke weer een nieuwe
Wat is er in Velp dan bedoel je?
Daar is optisch de nieuwigheid wel vanaf inderdaad. We zullen zien! Nog een aardige tijd wachten tot ik hem mag ontvangen, dus misschien is hij tegen die tijd dan al wel helemaal vergaan
Zie hierboven mijn post over de bronzen tudor bij Juwelier Aalbers
Die vind ik nou juist nog wel charmant maar brons is lilik helaas
Op die je poste vind ik het er wel goed uit zien nog eerlijk gezegd.
Dus een nee als je het mij vraagt