Echt een dikke NEE!!
Totaal niet mijn stijl. Gelukkig ben jij er wel van gecharmeerd!! Passen dat ding!!
Echt een dikke NEE!!
Totaal niet mijn stijl. Gelukkig ben jij er wel van gecharmeerd!! Passen dat ding!!
Ik vind het wel vet. Brons geeft zo veel karakter aan een horloge imo.
Ik ben fan! De kleurcombi vind ik ook geslaagd
Dacht ik eerst ook.
Vind de gouden bb58 ook prachtig, maar mis wel echt een gouden band om het af te maken.
En de zilveren is ook echt heel mooi. Mis ik de band niet zo bij op de een of andere manier.
Kreeg zojuist een telefoontje uit Keulen: of ik als de sodemieter die BB58 bronze wilden ophalen. Ik zei vrij vertaald:“rustagh, rustagh…Ik kijk wel of later deze week tijd heb”.
Spannend!
Ben zelf ook erg geïnteresseerd hoe deze eruit ziet en wat uw oordeel zal zijn!
Ik vind hem op de foto’s erg mooi en sta ook op de wachtlijst hiervoor, echter zag ik laatst een foto hoe deze al verkleurd is na een maand dragen en daar schrok ik wel van helemaal verkleurd
het leek wel op oud koper. Weet niet of ik hem nog wel wil
Nu 2 maanden oud ongeveer:
Ziet hij er uit als nieuw nog? Nee dat niet. Vind ik hem minder mooi geworden? Nee dat ook niet… maar je moet er wel tegen kunnen…
Op naar Koln!!
Een beetje citroensap en hij blinkt weer
BAM!
Supergaaf met die patina. Persoonlijk vind ik dat fraaier. Echt een dik horloge zo👍
En… Al in Keulen geweest?
Ik zit te wachten op je NA topic
Nee, kan geen vrij krijgen: dit weekend maar een tripje maken!
Top, deze week ga ik ook langs! (Om mijn Bronze op te halen)
Persoonlijk vind ik t model net iets te clean voor patina op t metaal.
Op n Submersible ofzo vind ik t beter passen.
Nice, proficiat!
ik vind hem echt wel gaaf zo: stoer horloge dat gewoon gedragen wordt. Zo hoort het!
Dat heb ik nou ook! Jammer