Denk het ook, alleen om het direct naar Tudor te sturen. Persoonlijk zou ik het een tijd dragen en zien wat er gebeurt.
Met vijf jaar garantie heb je voldoende tijd om het naar Tudor te sturen 
Denk het ook, alleen om het direct naar Tudor te sturen. Persoonlijk zou ik het een tijd dragen en zien wat er gebeurt.
Met vijf jaar garantie heb je voldoende tijd om het naar Tudor te sturen 
Toevallig of niet (het is in ieder geval niet dezelfde BB58
) maar die van mij loopt ook ca. -8 sec per dag. Het horloge is uit mān hoofd gezegd van 2020 of '21 en al tijd in een kluis bij een handelaar gelegen, tot afgelopen kerst toen ik hem overnam.
Nog steeds gek op dit horloge! 
Om exact deze reden laat ik het lekker zo.
Alles en iedereen doet het met de beste bedoelingen⦠maar af en toe heb ik het idee dat de horloges in een zakje met spijkers heen en weer worden gestuurd. 
Jah heb je ook bij het dragen er van, dan kan je hem net zo goed laten liggen. Mijn burgundy had ook kuren, naar service center geweest en opgelost 
Kan die niet licht gemagnetisseerd zijn en met zoān Ali ding van 8 eu af te regelen zijn. Alvast veel plezier met dit mooie mod Tudor
Dit.
Natuurkunde (zwaartekracht, veerspanning, wrijving om maar wat dingetjes te noemen) is niet geĆÆnteresseerd in merken. Dezelfde beginselen als bij een Seiko 5 gelden zijn ook bij een Patek van een miljoen aan de orde.
Wel worden veel dingen gecompenseerd met slimmigheidjes (nivarox, jewels, goede olie, strakke toleranties en allerlei andere zaken), zodat de precisie toeneemt t.o.v. een goedkoop en simpeler uurwerk.
Dan loopt ie juist te snel
Die geeft face up minus 8 sec
Idem verhaal hier, is ook van 2021 dus nog tot 2026 garantie dacht ikā¦
Meh. Wouldnāt bother myself maar laat m vooral nog een keer afregelen.
Dit is ook mijn ervaring.
Een servicebeurt waar schade ontstaat of draagsporen. Toch wel een behoorlijk verschil.
Ook even in de andere posities meten en daar het gemiddelde van nemen.
Dat mag natuurlijk niet. Gelukkig heeft tudor genoeg onderdelen dat je t altijd kan herstellen.
Dial up loopt in de regel wel t mooist.
Als dat zo is lekker terug sturen en lossen ze het maar op, maar linksom of rechtsom er is altijd risico. Maar vanwaar je standpunt? Slechte ervaring?
Ik heb zowel goede als slechte ervaringen. Echter ben ik altijd voorstander van het niet laten repareren/openen als het niet nodig is.
Huidige wachttijden lopen geloof ik op vanaf 6 weken tot wel 2 maanden. Is wel heel zuur als een horloge wat minimaal van cosc afwijkt maanden weg is. Zeker als er iets wordt beschadigd waardoor het nog langer duurt.
Ieder zijn ding.
5 toch 
-8 seconde per dag is niet normaal, of je geeft hem af bij de dealer voor garantie of je gaat ermee naar een goede horlogemaker die het even afregeld er vanuit gaande dat die verder goed loopt
Correct, Metas test in 6 posities.
Je kunt het vinden maar heb het zelf meegemaakt. Heeft weinig met het bovenstaande te maken.
hoe erg zou het je storen dat hij -8 heeft, ga je hem dagelijks dragen of wissel je vaak met andere horloges. Maar goed cosc is cosc en daar zou hij aan moeten voldoen. Ik zou hem terug sturen, maar ja ik ben een zeikerd. Als je hem terug stuurt is het mogelijk een kwestie van afregelen en anders gaat er gewoon een nieuw uurwerk in. Kon het niet laten om die van mij (die ik niet dagelijks draag) even op de Weishi te doen. Wellicht heb ik gewoon mazzel, zit gemiddeld op -1, 0 en +1. Ik noem dat dus gewoon spot on lopen.
Maar zoals eerder gezegd, even een tijdje dragen en dan op de timegrapher. Nog steeds -8 dan terug naar Tudor zou ik zeggen.
sucses met je Tudor, is echt een mooi horloge!
Inlopen is grotendeels fabeltje. Eerste etmaal zie je vaak wel wat ontwikkeling - maar COSC ācertifiedā behelst een enorm lang test-traject van het losse uurwerk (15 dagen) bij de - jawel - COSC zelf.
Veruit de grootste klanten van de COSC zijn trouwens Rolex en Omega.