Ohja ik heb er nog een! Koelvloeistof van m’n auto laten bijvullen door de dealer. Een dag voordat ik ermee op vakantie ging.
Hebben ze de dop er niet terug opgedraaid.
1400km mee gereden. 
Je moet ook echt alles constant zelf controleren. 
Ohja ik heb er nog een! Koelvloeistof van m’n auto laten bijvullen door de dealer. Een dag voordat ik ermee op vakantie ging.
Hebben ze de dop er niet terug opgedraaid.
1400km mee gereden. 
Je moet ook echt alles constant zelf controleren. 
Zo herkenbaar allemaal. Wel wat off-topic (on-topic; breng die Tudor maar langs, tegen een paar Trappistjes van mijn keuze, behandel hem alsof-ie van mezelf is) inmiddels, maarre - ik kocht een nieuwe kraan. Vond exact hetzelfde model als wat ik had, voor in de nog grotendeels anno 1959 keuken. Nu met keramische schijven! Poeh hee.
Long story short - heb al drie keer in moeten grijpen wegens lekkage. Bleek telkens te liggen aan - simpel - niet goed vastgedraaide delen. Maar je moet het maar wel uit weten te zoeken, zelf. 
Westmalle?
Ik heb een horloge wat tussen -2 minuten en + 2 minuten de datum om moet slaan.
Het gebeurd 12 minuten later.
Balen, maar ja. Boeie…
Rochefort.
Westvleteren wil ik de eigenaar niet aan doen, da’s hetzelfde als bij de dealer een Pepsi GMT meteen uit voorraad mee willen nemen. 
Ik had laatst een gemagnetiseerd horloge dat -450 sec. liep op de timegrapher.
Na demagnetiseren -200, met grote tikfout.
Geen idee wat of hoe, maar na demagnetiseren liep ie stukken beter. Sneller.
Vervolgens gereguleerd naar +8 spd en 0,3 tikfout.
Dit is een bekend probleem met de BB58. Ze doen alsof ze hier niet mee bekend zijn. Zsm laten opsturen naar Tudor. Je bent hem ongeveer 6 weken kwijt. Ik begrijp echt niet waarom Tudor nu zo’n hype is geworden. De uurwerk met ETA movement was een beter caliber dan hun inhouse movement. Heel veel mensen valt het inderdaad niet op dat de tijd achterloopt. Goed van je dat je hem hierop hebt gewezen. Alle bb58 eigenaren moeten beter hierop letten.
Dat herken ik ook wel. Vooral met electronica. Binnen garantie kapot! Weliswaar wordt het dan wel geregeld, maar altijd het gedoe dat je ermee hebt.