Tudor bestaat 100 jaar! Wat gaan ze uitbrengen?

Wat gaat Tudor dit jaar als jubileum stuk uitbrengen? Of waar hoop je op?

Ik hoop op een re-issue van de submariner. Hieronder een bewerkt plaatje van het model van @Pagode dat lijkt mij wel wat.

19 likes
  • Een FXD op Ti band
  • Een Pelagos 41

:partying_face:

3 likes

39 mm op staal met T-fit

4 likes
4 likes

Mooi, de jaarlijkse terugkeer van dit onderwerp is echt gegarandeerd. Nu wachten op het commentaar dat dit reeds is gedaan dmv de BB58.

Edit; ik hoop op iets quirkies van Tudor zoals de North Flag of de P01. Leuker dan de volgende itteratie van hun hit parade.

7 likes

Het zal wel een toolwatch zijn.

Een mooi horloge met een ranke kast.

2 likes

Altijd maar die wens om de Tudor Sumariner… hij is er al, maar nooit in de exacte vorm die jullie zo graag wensen.

1 like

De 1926 in goud 36 mm met zwarte wafel wijzerplaat.

3 likes

Een witgouden Royal daydate wellicht?

1 like

Een echt nieuw model met een eigen gezicht.

Eentje die het merk verder van Rolex positioneert in termen van styling en dichter bij positioneert in termen van begeerte.

2 likes

Dat hebben ze in de roemruchtige jaren ‘00 ook al eens geprobeerd. Was geen succes. :sweat_smile:

4 likes

Ontiegelijk gaaf, alleen dat gekl… met banden.

Zo had die moeten zijn, zonder nagels svp.

3 likes

:rofl:

Dit zie ik zo vaak langs komen.

Ik hoop dat je kan rekenen, want reken er maar op dat die niet komt

3 likes

Ik hoop echt op een nieuwe submariner, misschien wel met een bijzondere kleur bezel!

2 likes

Haha, ik wist helemaal niet dat deze uit het Rolex playbook kwam. Dank! Gave horloges.

1 like

De prachtige Black Bay 68 (blauw en zilver) in een BB54 formaat zou mooi zijn.

5 likes

Deze altijd wel aardig gevonden.
Tudor Heritage Chrono Blue Watch Review by Frank Geelen | Watchonista

7 likes

Straks krijg ik nog ‘spijt’ van mijn Dune aankoop als de BB54 in het monochrome of een kek kleurtje komt :grimacing:

3 likes

Ze moeten er toch een keer aan geloven.

1 like

Alleen de kleur gelukkig :blush: @Jaap86 ,en ik heb de enige echte al,dus ik heb geen echte wensen meer :innocent:

:boom: :boom: :boom:

14 likes