Wat gaat Tudor dit jaar als jubileum stuk uitbrengen? Of waar hoop je op?
Ik hoop op een re-issue van de submariner. Hieronder een bewerkt plaatje van het model van @Pagode dat lijkt mij wel wat.
Wat gaat Tudor dit jaar als jubileum stuk uitbrengen? Of waar hoop je op?
Ik hoop op een re-issue van de submariner. Hieronder een bewerkt plaatje van het model van @Pagode dat lijkt mij wel wat.
![]()
39 mm op staal met T-fit
Mooi, de jaarlijkse terugkeer van dit onderwerp is echt gegarandeerd. Nu wachten op het commentaar dat dit reeds is gedaan dmv de BB58.
Edit; ik hoop op iets quirkies van Tudor zoals de North Flag of de P01. Leuker dan de volgende itteratie van hun hit parade.
Het zal wel een toolwatch zijn.
Een mooi horloge met een ranke kast.
Altijd maar die wens om de Tudor Sumariner… hij is er al, maar nooit in de exacte vorm die jullie zo graag wensen.
De 1926 in goud 36 mm met zwarte wafel wijzerplaat.
Een witgouden Royal daydate wellicht?
Een echt nieuw model met een eigen gezicht.
Eentje die het merk verder van Rolex positioneert in termen van styling en dichter bij positioneert in termen van begeerte.
![]()
Dit zie ik zo vaak langs komen.
Ik hoop dat je kan rekenen, want reken er maar op dat die niet komt
Ik hoop echt op een nieuwe submariner, misschien wel met een bijzondere kleur bezel!
Haha, ik wist helemaal niet dat deze uit het Rolex playbook kwam. Dank! Gave horloges.
De prachtige Black Bay 68 (blauw en zilver) in een BB54 formaat zou mooi zijn.
Deze altijd wel aardig gevonden.

Straks krijg ik nog ‘spijt’ van mijn Dune aankoop als de BB54 in het monochrome of een kek kleurtje komt ![]()
Ze moeten er toch een keer aan geloven.