Tudor Black Bay 36 voor een vrouw

Hey allemaal,

Ik overweeg een Tudor BB36 te kopen voor mijn vriendin. Vind het zelf een heel gaaf ding en zij houdt niet van kleine horloges. Nu is het officieel een herenmodel. Mijn vriendin heeft geen hele dunne polsen maar wel dunner dan de gemiddelde man. Op foto’s om de pols bij mannen vind ik hem echter vrij groot ogen. Is dit model dan wel geschikt voor haar denken jullie?

5 likes

Post eens een foto van je vriendin. :slight_smile: Op basis van een harige pols kan ik het niet beoordelen.

15 likes

Ik zou het haar even laten passen :wink:

1 like

Wristshot. Beter dan dit lukt niet helaas.

4 likes

Tja het is een verrassing dus dat wordt hem niet denk ik :wink:

Dat gaat prima passen. Hij valt kleiner dan 36mm naar mijn idee.

Voor de beeldvorming hier naast een speedmaster:

5 likes

Ah. Een vrouw die houdt van liften. Is dan een wat steviger horloge geen beter idee? Een G-shock wellicht? :wink:

13 likes

Verrassing is leuk. Ik zou het met horloges niet aandurven, denk ik.

2 likes

Ik zal hem gewoon kopen voor je vriendin. Als hij niet bevalt, of als ze niet oplet, kan je hem zelf nog dragen

4 likes

Grapje natuurlijk :smile:

1 like

Zelf vind ik hem ook geweldig, zou hem met plezier dragen!

Tuurlijk… super mooi bij een dame. Moet wel echt hele kleine Biafra polsjes hebben wil dit niet passen.
Zelfs een Sub voor de gemiddelde dame vind ik heerlijk :heart_eyes:

2 likes

Ik zag laatst een Speedy Reduced op een damespols. Ik wilde haar meteen mee uit vragen, terwijl ik de Speedy niet eens mooi vind.

12 likes

Wat hield je tegen? :smile:

2 likes

Het feit dat ze voor een Omega had gekozen.

9 likes

Oh voor mij zou dat een pré zijn! Maar als eigenaar van 3 Omega’s is dat misschien niet zo gek :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mijn moeder vond het wel erg schattig.

Maar ze valt niet op vogelverschrikkers met een drankprobleem. :joy:

7 likes

Haha!

Pas maar op met die grapjes, je weet uit welk hout ik gesneden ben. Ik kijk niet op een jaartje meer of minder.

8 likes

Dit is wel een goed shot trouwens:

3 likes

Officieel werd ie gemarket als his and hers. Misschien nu er een kleinere is, meer als heren. In elk geva boeit het niet.

1 like