Tudor Black Bay 36 voor een vrouw

Ze heeft in dit lange proces denk ik wel 15 horloges gepast, variërend van 34mm OP’s tot 41mm Black Bays. Dit was de sweet spot. Verkopen en/of inruilen kan altijd nog.

2 likes

Ik dacht al, beetje raar.

Ik ben laatst bij een heleboel AD’s in relatief korte tijd geweest… En overal lag de BB36 zwart op voorraad.
Raar dat ze hem niet sneller konden leveren.

Gefeliciteerd! Erg mooi!

2 likes

Mijn vrouw draagt enkel 26 mm. De rest is te groot voor haar polsen.

1 like

Zoals je ziet valt dat bij de moeder van mijn kinderen reuze mee! :wink:

2 likes

Heel mooi, fijn t.o.v. de 32 is dat jij 'm ook zou kunnen dragen. Wel eerst vragen natuurlijk :grin: Ik ben echt zo blij met mijn 36. Als ik zou stoppen met de horlogehobby en alles wegdoe, is dat denk ik het horloge wat ik zou houden om dagelijks te dragen. Ik heb nu soms al best moeite om hem af te doen om mijn andere horloges polstijd te geven :slightly_smiling_face:

Mijn vrouw heeft ongeveer dezelfde polsmaat als ik, ze houdt alleen niet van horloges. Laatst zag ik wel dat ze mijn Air-King om had gedaan :grinning: Zou het dan toch gaan kriebelen?

3 likes

Haha, de 36 staat mij ook meer dan prima! Wij hebben ook vergelijkbare polsmaat waardoor ik hem theoretisch zou kunnen gaan dragen. Zij is echter compleet nieuw in de horlogerie, dus ik laat haar lekker zelf kennismaken en hoop dat ze hem dagelijks gaat dragen.

1 like

Kreeg vanochtend al een foto vanuit de auto:

Leuk om te zien! :grinning:

7 likes

Nieuw bandje voor de misses:

Mijn pols overigens :nerd_face: Wat vinden jullie ervan?

8 likes

Mooi! Staat 'm goed. Ooit komt dit horloge er bij mij ook nog. Dus mocht je er vanaf willen😇

1 like

Ik ga daar niet over helaas! Maar ik laat wat weten als m’n vriendin er vanaf wil. :smile:

1 like

Leuk om te lezen @Neyra!

Ik zit zelf aan de BB36 in staal en goud te denken voor m’n vrouw! Met een oyster zou ik die zelf ook nog wel dragen misschien, maar die is geloof ik niet te leveren door Tudor.

Nu eerst m’n vrouw maar 's meekrijgen naar een AD…want een verrassing zonder passen gaat me denk ik toch te ver.

1 like

Thx! Ja die S&G is ook gaaf! Two tone Oyster hebben ze idd niet.

Eerlijk gezegd draag ik ‘m soms ook wel eens, heerlijk ding!

2 likes