Tudor Black Bay 36 voor een vrouw

:+1:

Zo iets is sportief, speels en toch niet bling bling.

https://www.invictastores.eu/nl/dames/glycine-airwoman-gl0181-dameshorloge-36mm/

1 like

Heftig hĆØ, de mijne houdt er ook niet van. Ik daarentegen wel :joy:

Ik ben de shinende prinses in de relatie.

4 likes

Ach het is helemaal prima om de vrouw in je naar boven te laten komen. :grimacing:

1 like

:joy: Ik zou ook zƩker een geelgouden DayDate rocken als de middelen het toelieten.

:thinking: Als ik erover nadenk ben ik ook de prinses in de relatieā€¦

2 likes

Dat is niet wat ik zei waarde Kasper. Hoe gaat de rechtzaak tegen Archieluxury?

2 likes

Rechtzaak? :joy::joy::joy:

1 like

Ik zag net je shenanigans op YouTube. Hem aanklagen lijkt me het logische vervolg.

2 likes

Links or it didnā€™t happen

Waar zag je dat?:joy:

1 like

Ja @HanDavinci waar zag je dat?

1 like

Kleine update: BB36 was in bestelling bij AD1, maar had een levertijd van 6 tot 12 (!) maanden.
Intussen gaf mā€™n vriendin aan ook de BB58 mooi te vinden dus daar heb ik me bij 2 ADā€™s op de wachtlijst laten zetten. Vandaag gebeld dat hij binnen was dus wij daarheen. Ze vond de BB58 toch niet zo mooi als de BB36. En die hadden ze daar ook liggen! Helaas niet voor de mooie prijs die ik bij AD1 bedongen had. Nu dus de afweging om meer te betalen, maar hem gelijk hebben. Even nachtje over slapenā€¦

4 likes

2 likes

Vangst binnen, dame blij!

Ze maakt betere fotoā€™s dan ik :grimacing:

26 likes

Heel cool, gefeliciteerd!

1 like

Ziet er goed uit! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi ,staat goed.

1 like

Gefeliciteerd, staat prima! Is dat de 36? Valt bij mij ongeveer hetzelfde zo te zien.

3 likes

Je kunt wellicht ook nog ruilen. Of verras haar door dr mee te nemen naar n juwelier waar je eventueel n aantal opties voor legt en haar er 1 laat uitkiezen.

1 like

Ja dit is de 36. Mooi maatje. De 39mm van de BB58 vond ze echt te groot voor een daily beater. Hij staat haar schitterend al zeg ik het zelf. :grinning:

1 like