Tudor Black Bay 36 voor een vrouw

Giethoorn schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig als ik m’n ouders mag geloven

1 like

Ik bedoel maar: ik hoop dat Brugge niet in dat lijstje van 15 figureert…

2 likes

De gemiddelde HF’er is 55+, daar heb ik in mijn advies rekening mee gehouden. Anders had ik wel Tirana, Sarajevo of Belgrado geroepen. :wink:

1 like

Zoals ik hierboven al aangaf, ze wil na het passen in Maastricht intussen heel graag die BB36 hebben dus hij is in bestelling! :+1:

Ook is ze op de hoogte dat hij weer op tijd moet worden gezet als ze hem 2 dagen niet gedragen heeft :joy:

Het zal me benieuwen.

Mijn partner heeft twee automaten die ze graag wilde hebben maar nooit draagt, want opwinden.

Sindsdien adviseer ik voor niet liefhebbers altijd quartz. Ik hoop dat het je beter vergaat. :grin:

1 like

Mooie winder erbij kopen.
Laatst eentje gekocht voor mijn zoon want draagt zijn automaat ook niet want…continue bijzetten :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Vriendin. Jullie zijn geen aandeelhouders bij een advocatenkantoor/accountantskantoor of politieagenten toch? Zo’n liefdeloze aanduiding. 🥺

7 likes

Ik heb vertrouwen! En anders ga ik hem zelf dragen :grin:

1 like

Ik ga er eens over nadenken :thinking:

1 like

Partner is voor mij liefdevoller dan vriendin. En ja, wij zijn aandeelhouder in de BV Winter. :grin: Het partnerschap Is zelfs geregistreerd.

2 likes

My point exactly. Heerlijk zo kil, zakelijk en rationeel. Het is maar goed dat ik je een beetje ken. Anders zou ik me bijna zorgen gaan maken. :upside_down_face:

3 likes

Nou ja. Lees ik de titel van dit topic, en was even in de veronderstelling dat die in de Horlogemarkt stond als ruilvoorstel.

Misschien mijn dosis maar weer verhogen.

1 like

Genoteerd, er staat inmiddels een nieuwe in bestelling :white_check_mark:

De vrouwen hoeven er niet beter dan gemiddeld uit te zien. Neem bijvoorbeeld Ellen, of een of andere chef chick die ik zag op de Australische masterchef. “Gewone vrouwen” bij wie het mij opvalt dat ze herenmodellen dragen. Dat kan er, naar mijn mening, wel stoer uit zien.

Mijn vriendin heeft het ook een tijdje gedaan. Maar nu draagt ze een datejust.

1 like

Wist niet dat je vrouw van die behaarde armen had. :joy:

Nu even serieus. Ik denk dat het best een serieus horloge is. Sommige vrouwen van MOP dial mooi, dingen die het speels maken. Maar jij kent haar beter.

1 like

Oppassen dat je wel een energie zuinige koopt! :grimacing:

2 likes

Leg even uit! :grinning:

Mijn vrouw vind kleurtjes leuk. Niet van die overdreven kleuren. Maar pastel tinten. Bijvoorbeeld een crème wit/roze. De wijzerplaat met parelmoer Past daar goed bij. Afhankelijk van de lichtval heeft de wijzerplaat een andere kleur.

Tjah het is maar een idee.:wink:

1 like

Nja mijn vriendin is héél anders… die houdt niet van glittertjes en parelmoer en zo. Strak, clean en zwart zijn meer de steekwoorden. Smaken verschillen zullen we maar zeggen haha!

2 likes

Stuur straks een voorbeeld

1 like