Tudor Black Bay 36 voor een vrouw

Die Panerai vind ik dan weer echt niet staan. Maakt haar arm nogal masculien, wordt een beetje een scheef beeld zo. Maar goed, dat is ook geen 36, maar een 44 als ik het goed gok? Of 42?

1 like

Dat is ook een enorm horloge. Ik vind hem echter gek genoeg beter bij haar staan dan bij mijzelf. :thinking:

2 likes

Update: vandaag (tijdens ons etentje vanwege 10 jaar bij elkaar) over gehad en ze wil hem heel graag passen en vindt hem écht mooi. Misschien niet dagelijks dragen maar toch. Binnenkort passen bij de AD.

2 likes

Goed punt. Kleine update zo even mĂĄĂĄnden later:

Afgelopen weekend heb ik haar mee naar Maastricht genomen om eens op verkenning uit te gaan. De BB36 was nog steeds topkandidaat maar ook de BB58 bleek een interessante optie. Beide had ze overigens tot dit weekend alleen nog maar op de telefoon gezien.

De BB58 bleek nergens te liggen dus die hebben we niet kunnen passen. Wel op 2 plekken de BB36 die gereserveerd waren. Ze was verrast hoe blij ze er van werd! Horloges zijn nu eenmaal niet haar passie, maar hier werd ze toch wel erg blij van!

Naast de BB36 ook de BBB gepast en de BB36 met staal en goud (wat een gaaf ding is dat maar ERRUG opvallend) maar ook de OP34 en de OP39. Vooral de laatste was qua maat en fit erg mooi, maar zoals eerder aangegeven wil ze echt géén Rolex.

Daarna in een andere zaak nog gekeken of er een BB58 lag maar helaas. Ook daar de BB36 weer om gehad en nog wat ander spul. Verkoper was een echte liefhebber en vertelde honderduit over van alles. Leuk bezoek.

Resumé: ze wil de BB36 graag hebben en toen heb ik hem besteld. Na onze zomervakantie is hij binnen en zal ik nog eens berichten!

Ik heb 1 (matige foto) zodat er nog iets te zien valt:

7 likes

Update: helaas niet een paar weken, maar een aantal maanden tot een jaar (!) gaat het duren voordat de BB36 in zwart binnen is. Zelfde praktijken als met Rolex aldus de AD. Schijnt een run op dit model te zijn de laatste tijd. De blauwe is wel goed leverbaar, maar die wil ze niet. Maar even op de handen zitten in de tussentijd! M’n vriendin vindt het gelukkig niet heel erg.

1 like

S&C ook niet meer? Daar heb ik ’m nl. 2 weken geleden aangeschaft (filiaal Haarlem).

2 likes

Ik heb niet overal gekeken, omdat ik een mooie prijs heb afgesproken bij deze AD die ik elders niet voor elkaar krijg. Geduld is dus geboden. :slightly_smiling_face:

1 like

Heb je goed! Ik heb met hangen en wurgen ca. 10% van de prijs af kunnen krijgen bij S&C.

2 likes

Ter info, weet niet of het interessant kan zijn, maar er staat er ook eentje te koop in het “Horlogemarkt” gedeelte: Te koop: Tudor black bay 36 zwart

3 likes

Ja daar was ik al mee bekend, heb contact gehad met @jehebtWATgekocht.

Alsnog thx voor de tip!

2 likes

Tof. In '97 gold dat inderdaad nog als verrassend en leuk.

3 likes

Wat is heden ten dage de bedoeling dan? Antwerpen?

2 likes

Het is trouwens een weekendje Maastricht én de BB36 geworden. :+1:

Hij moet alleen nog “even” geleverd worden

3 likes

Gefeliciteerd! We zien tzt de foto’s wel verschijnen :sunglasses:

1 like

Is het wachten meer dan waard.

1 like

Will do!

Ik hoor positieve geluiden over Stockholm, Helsinki, Kopenhagen, Edinburgh

1 like

Ik ook, maar zo weet ik er nog wel vijftien :smile:

2 likes

Eh, hehehe
 Ik vraag me alleen af of de dames die je laat zien er zo in zitten. Ook valt mij op dat er vaak wordt gezegd dat die horloges goed staan bij vrouwen die er sowieso beter dan gemiddeld uit zien.

Op de dag dat er hier iemand deze dame met een tudor spot en gaat roepen dat dat horloge haar zo goed staat ga ik het allemaal serieus nemen.

Vraag je vriendin eens wat zij er van vindt. De mijne wil een quartzje met paarlemoeren wijzerplaat. En steentjes.

Maar goed, 11.000 mannen die van toolwatches houden gaan zeker kunnen mansplainen wat zij zou moeten willen dragen.

giphy

3 likes

Antwerpen beter dan Brugge. Brugge, daar vinden we alleen nog maar tourbussen en chocoladetieten.

Stockholm en Helsinki zeker doen, maar voor wie eens wat anders wil zou ik gewoon lekker een rustig weekend in Alesund doen.

1 like