Ik heb laatst, nadat 'ie te vaak voorbij kwam op Instagram de Tudor Black Bay 36 in het blauw staal gepast. Ik wilde eigenlijk de zwart stalen versie passen maar die hadden ze niet. Toevallig hadden ze daar ook nog een BB36 two-tone. Die verraste mij positief! Het goud is mooi mat en het maakt het horloge net wat specialer dan de stalen variant, maar ja…die jubilee band, die zit me toch een beetje in de weg!
(Foto van willem.com)
(Foto van ABlogToWatch)
Ik heb de AD gevraagd of er een two-tone oyster band is, maar helaas, die is er niet in 19mm. Toen kwam ik op het idee om er gewoon een stalen oyster van Tudor bij te bestellen, het ziet er dan als geheel een beetje uit als een Black Bay 58.
In m’n hoofd ben ik hier nu al een tijdje over aan het nadenken en ik dacht, waarom vraag ik het HF publiek niet even om hun gezoute mening!
- Toch gewoon voor de zwart stalen gaan?
- Wat vinden jullie überhaupt van de two-tone? Heeft iemand anders het horloge ook al eens overwogen?
- En het idee van een stalen oyster band op de two-tone?
NB. dat betekent wel EUR 900,- (min eventuele korting), bovenop de aanschaf van de two-tone a EUR 3800 (min eventuele korting), dan wordt het misschien wel een hele prijzige onderneming!
Ik heb trouwens de BB58 ook gepast, maar op de één of andere manier was er geen klik. De 36 daarentegen was een winner!
- BB 36 Zwart
- BB 36 two-tone (jubilee)
- BB 36 two-tone (oyster) $$$
0 stemmers
Ben benieuwd!