Echt een gaaf ding!! Kon hem afgelopen week even passen.
Zou hem graag kopen op de rubberband!!
Dit doet mij denken aan het forum lid die al jaar en dag post dat er een nieuwe Tudor sub uitkomt
Ik heb ook een 18cm pols en zou hem graag op mijn pols en in de collectie willen zien. Tuurlijk kan een kleiner horloge! Dat kon altijd al, alleen de trend was even dat grotere horloges in waren. Gewoon dragen wat jij leuk en mooi vind.
Zoiets?
De 54 is echt een mega verfijnde Tudor. Super comfy op rubber en heel mooi qua proporties. Ik=fan
Ik ook, vind hem echt gaaf
Is dit een verkoop topic? Anders verkocht
Zijn ze lastig te krijgen? Die op staal was neem ik aan gewoon te koop, toch?!
Die is er al:
De BB54!
Klopt. Bij de release kon je hem gelijk kopen bij de Tudor Pop Up Store. Mensen die op de beurs waren zijn bij wijze van spreken gelijk naar de Pop Up Store gerend, want dezelfde dag was ie al wel uitverkocht. De volgende dat was de voorraad wel weer bijgevuld. Ik heb geen idee hoe de voorraden er nu voor staan.
De nieuwe gewone BB doet oprecht niet onder aan mijn Sub
Nope! Was wel bestelbaar, maar deze lag klaar voor een klant.
Als hij te koop was, was hij meegegaan
In U’ zeker?
Den Haag!
Ik zie 'm ook wel zitten. Zelfs op mijn 19/19.5 pols. Draag nu best veel 36mm kasten. Als ik nu weer eens een groter horloge om doe vind ik dat toch minder. Het is gewenning
Vind een 36mm datejust wel wat anders dan een 37mm diver. Door de bezel gaat er optisch nog eens 4-5mm vanaf en blijft er wel een heel kleine wijzerplaat over.
Voor kleinere polsen geen probleem, maar bij 18-19.5cm gaat het er toch een beetje gek uitzien. Een BB58 is om diezelfde reden ook al niet heel groot.
Alle iconische horloges zijn saai toch?
Sorry, niet mee eens. De zwarte bezel maakt 'm juist optisch groter, i.m.o. De bezel van n 36mm Rolex is 3mm. Ik gok bij de BB54 4mm. Het horloge is één mm groter t.o.v. een DJ of Explorer. Het zou mij niks verbazen als de bezel van de "54 een fractie groter dan 37mm. Net zoals de Pelagos 39 die ook iets groter is als 39mm.
Ik denk dat de glashoeveelheid niet heel veel kleiner zal zijn t.o.v. een DJ36.
Ik ga het zien. Sta bij 3 gruweliers op “wensen/wacht/what ever” lijst