Tudor Black Bay 58 Blue gereleased

Hallo allemaal,

Ik kom op verschillende sites tegen dat Tudor officieel de Tudor Black Bay 58 Blue heeft gereleased. Echter vraag ik mij af of het geen fake news nog is aangezien er niks op de website van Tudor zelf staat en niks op Hodinkee. Echter Bark and Jack (ook een gerenommeerde website/YouTube channel) beweert toch echt dat Tudor de Black Bay 58 Blue officieel heeft aangekondigd. Als dit een vorm van fake news is of alvast anticiperen op wat er misscien komen gaat om de eerste te zijn dan vind ik het wel echt (horologische) journalistieke verloedering en ook best wel kwalijk. Weet iemand hier meer over hoe het zit?

Weet iemand hier meer over hoe het zit?

Cheers

2 likes

Daar is je antwoord

1 like

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DmmMBctIGOoI&ved=2ahUKEwif7IeAoKvqAhWE2aQKHdriB7AQtwIwBXoECAUQAQ&usg=AOvVaw1HZ1MqCiYvk7YJC_IoK3Rx

Mss toch?

Ze hinten wel op iets, nog 6 minuten en je hebt antwoord:

Staat nu ook op de site. Ziet er mooi uit. Komend weekend eens proberen, als ze dan nog te vinden zijn…

1 like

There ya go…

4 likes

3 likes

Echt bizar dat je hier een nieuw topic voor aanmaakt terwijl je zelf toch ook wel ziet dat er daar al een voor is…

15 likes

Dat :point_up:️

En helemaal kwalijk om dit er dan maar meteen bij te plaatsen. :point_down:

@RLC ik dacht dat je je RLC karikatuur even los zou laten. Lastig hè?

12 likes

Fake news roepen een aantal minuten VOOR een officiële release. Raar!

4 likes

2 likes

Achteraf is dit topic fake news. Maar hoe kan je dat een paar minuten voor de officiële release weten?

1 like

Dit is misschien een give away?

Maar als je zooooo graag de scoop wilt is wachten lastig!

En het was niet eens een scoop. :man_facepalming:

1 like

…hijg hijg hijg, … pfff. :mask::sweat_smile:

Ben ik nog op tijd jongens? Moest even rennen!

6 likes

Rustâg menschen,

RLC heeft niets gezegd of beweerd in de startpost. Hij vroeg zich een aantal dingen af en noemde wat mogelijkheden…

En dat doettie gewoon slim, nu kan niemand zeggen dat hij iets beweerd heeft, en als het toch fake-nieuws was kan hij altijd zeggen dat hij dat al dacht. No more no less.

1 like

Yep…

Dus…

Weer een RLC topic…

4 likes

Zou daar ook een badge voor zijn? Voor het openen van de meeste topics. Zo niet, dan stel ik voor dat deze in het leven wordt geroepen. Special voor RLC.

Waarom heet deze Tudor geen Blue Bay, by the way? Misschien een idee voor een nieuw topic met poll? Toe?

3 likes

Ik vind het van Bark and Jack slecht dat ze onbevestigde releases communiceren alsof het officieel is. Slechte journalistiek mijns inziens.

Dat is een scoop toch?

Ik vermoed dat hij wel “voorkennis” had hoor. Sowieso gelekte prijslijsten met de type aanduiding.