Tudor Black Bay 58 Blue gereleased

Alsof die niet al een exemplaar of informatie hadden gekregen… zo werkt het nu eenmaal.

Als het een voor hem bevestigde release was, dan is dit onzin m.i. Waarschijnlijk wist hij het al, hij heeft meer dan een uur geleden een filmpje gemaakt waarin hij dat ding in zijn handen heeft. Hij wist niet vanmorgen pas dat hij er een kreeg…

1 like

Wat is het verschil met jouw bericht dan? Jij hebt helemaal geen info en plaats hier jouw ‘nieuwtje’ toch ook. Misschien een beetje te vroeg?!

En als je ze slecht vindt zou ik ze in het vervolg mijden. Je kan sowieso beter HF lezen want wij zijn sneller met de scoops. :joy:

Nee is mijns inziens anticiperen op een release en als clickbait vanalles schrijven. Vind het gewoon niet chique dat een gerespecteerde site zoals Bark and Jack met een release komt die nog niet officieel gereleased is. Slechte journalistiek.

Mijn topic was puur om te verifiëren of het al officieel gereleased was. Een aantal sites deden namelijk al net alsof. Verpaupering van de horologische journalistiek.

Dit gebeurd toch overal? Dit is precies wat mensen willen weten… dus hij scoort.

Tudor geeft waarschijnlijk onder embargo pers releases zodat media snel actief erop kan springen rondom de release om de boel te hypen.

Beetje naïef om te denken dat er zoiets bestaat als objectieve journalistiek rondom artikelen. Effectief allemaal advertorials.

1 like

Een horlogeforum.

3 likes

Taalverkrachting! Brrrr. Beetje engels en nederlands mixen… :persevere:

2 likes

4500 euro :scream:

1 like

Daar ga ik even kijken, da’s niet zo ver.

1 like

Maar 4500 is echt een belachelijke prijs.
Ik heb ook het idee dat de grijze dealers samen een beetje de markt bepalen. Je ziet gestaag elke keer de prijzen van Rolex sport modellen gezamenlijk omhoog gaan. Explorer I was paar maanden geleden 7k grijs en nu heeft de eerste deze weer verhoogd naar 7.5k. De rest zal spoedig ook weer volgen. Zo maken we elkaar helemaal gek.

Als je hier 1000€ meer voor betaald dan snap je het gewoon niet.

Nee precies. Bord voor je kop. Het is geen Submariner of zo.

Haha deze is leuk! :joy:

Ja alleen kleurtje kijken… die prijs is idd cccccccrraaaaazzzzyyyy

1 like

De schuld ligt natuurlijk ook bij de personen die aan de dealers verkopen… mensen vragen zelf belachelijke prijzen voor wat ze aan dealers willen verkopen.

Wie bedoel je hier met dealers? AD of grijs?

Grijs.

Dan is de “dealer” zo stom om het horloge te kopen.

De schuld ligt bij de consument die zich laat gek maken en blijft kopen door de marketing machine van de firma Rolex.
Rolex moet mee richting AP en Patek, dus Tudor wordt langzaam in de markt gepositioneerd op de plek van Rolex.
Briljant.

2 likes