Dan hoef je je in ieder geval niet druk te maken over de eerste kras deze is nog een stukje erger.
Ach, het is een toolwatch toch? Aan die van mij zie je ook wel dat het een regelmatig gedragen horloge is. Zolang het geen grote beschadigingen zijn en eea nog uit te polijsten is maak ik me er niet druk om.
Mja, ik heb het in een ander topic al eens proberen te verwoorden: uiteindelijk koop ik mijn horloges om te dragen. Dat wil niet zeggen dat ze op een jaar kapot moeten, maar mocht ik ze in de kast laten liggen omdat ik ze te duur vind, of steeds lopen denken “pas op je hebt je Rolex om”, dan zou ik allicht de verkeerde horloges gekocht hebben.
Ik weet dat er velen zijn die hun spullen liever intact houden. Ik niet. Ik zou het niet leuk vinden als het glas breekt, omdat ik het dan weer een tijd kwijt ben. Maar een kras meer of minder … als ik 80 ben en ik geef mijn horloges door aan iemand, wil ik dat die persoon wel weet dat ik die dingen gedragen heb en er mee geleefd heb. Zo’n bedrag uitgeven om dan constant te moeten opletten met een stalen sporthorloge, dat snap ik niet. Koop dan een gouden dress watch. En zelfs dan
Als het is om naar te kijken, dan zijn er tafelklokken genoeg die ik kan kopen en krasloos kan bewaren.
Zolang het niet schaars is, logisch. Handel is handel. Maar bij een populair item lopen ze er wellicht minder mee te koop. Korting geven is enkel handig indien het geen derving betekent.
Naar mijn mening hebben (te) veel mensen dit horloge gekocht om er een speculatieve premium op te pakken (die er nooit is gekomen omwille van een niet gemanipuleerd aanbod van Tudor uit).
Ik was af en toe zelf ook geneigd om dit horloge te kopen maar ik vond de originele bb58 er wat goedkoop uitzien bij S&C dus
Ik heb ze beide gehad waarvan de blauwe momenteel. De blauwe vind ik veel sportiever en daardoor leuker. Die fifty shades of blue die je afhankelijk van het licht kunt zien is ook tof.
Op het oog is de zwarte veel diverser qua kleurgebruik, maar de blauwe speelser.