Ik ben op zoek naar een goede diver om de collectie aan te vullen. Ik sta sinds september op de lijst voor een groene sub maar dit zou best nog een aantal maanden (jaren?) op zich kunnen laten wachten.
Onlangs toch ook mijn oog laten vallen op de Black Bay 58 Blue en vandaag de kans gehad om hem om de pols te hebben. Zeer knap ding en goed geprijsd voor wat je krijgt. Echter toch nog wat twijfel gezien ik reeds een blauwe DJ in mijn bezit heb en graag eens wat meer kleur zou willen toevoegen. Enige ervaringen van mensen die hem reeds bezitten?
Mooi horloge, zou zomaar een one watch collection kunnen zijn als je die snowflake hands kan smaken. Maar niks voor mij, denk ik. Ik heb al gedacht dat ik deze eens moet kopen om te proberen en te zien of het wat is.
Ben voornamelijk op zoek naar een tijdloze diver. Voor mij vallen zowel de Cermit (of de oude Kermit) als BB58 in deze categorie.
Als ik vandaag tussen beide zou moeten kiezen zou het ongetwijfeld de groene sub zijn, net om eens wat anders te hebben dan blauw. Echter ziet het er bij mijn AD niet naar uit dat ik deze snel zal kunnen verkrijgen.
De BB58 is echter ook een topdiver die wel vandaag verkrijgbaar is (en duidelijk goede prijsverhouding). Moest deze beschikbaar zijn in het groen, was de keuze snel gemaakt…
In mijn ogen kan dit makkelijk langs een blauwe DJ… totaal verschillend als je het mij vraagt. En de specs zijn Voor hetgeen het kost! En als je een goede deal kunt doen kost het weinig als je er toch spijt van krijgt.
Top horloge. Niet te vergelijken met de datejust, echt een ander soort horloge.
Ik vind het een goede aanvulling op een datejust. De BB58 is veel sportiever.
Koop gewoon dat ding die @TheWornWatch een halve dag gehad heeft en dan kun je hem net als hem zonder problemen de volgende dag weer verkopen als ie niet bevalt.
Er is zelfs een topic over de flipperitus die de BB Blue spontaan lijkt te veroorzaken