Ik zeg niet dat het klopt, wel wat hun doel/missie isâŠ
Dat er daarnaast allemaal neveneffecten zijn als mensen die nooit van hun leven hoeven te werkenâŠ
Maar vergeet ook niet dat ze flink sponsoren naar allerlei andere stichtingen om bijvoorbeeld horlogemakers op te leiden of musea over horloges te onderhouden. Ik ben even te lui om het op te zoeken, maar ze zijn niet puur âbelasting aan het ontwijkenâ om het simpel te houden.
Is er natuurlijk ih zwart maar dan met âgiltâ (maar dat is niet mijn smaak).
Nog even inhakend op de opmerking dat een Tudor een âpauper Subâ is;
Ik ben juist zeer content met mijn Tudor BB58 en vind dit de betere âRolexâ: modern uurwerk, kast en band, juiste formaat en geen glimmende keramieke bezel. En een acceptabele prijs.
Blijk geen fan van moderne Râs te zijn (meerdere gehad) en de pre-keramische zijn wel top (nu nog een 16710), maar daar âmisâ je dus de moderne feel mn door de band. Ook het feit dat ik minder comfortabel ben met 12K+ om de pols, maakt de BB58 echt een daily topper.
En inderdaad, een beetje sterk, maar ik vind dit steeds meer gelden voor moderne/keramische modellen (mening he):
Ook valt me op dat het aanbod van Tudor is âover vertegenwoordigdâ is in het blauwe verkooptopic, dat geeft toch aan dat er bij de Tudor bezitters een zekere "onrustâ is tav van de Tudor
Wat is âover vertegenwoordigdâ in jouw visie? Ik tel namelijk 14x Tudor en 19x Rolex die wordt aangeboden.
Daarnaast vind ik je erg dedain over het merk, wat gewoon een bestaansrecht heeft. Je onderbouwt je mening nergens, dat is niet erg, maar laat anderen dan in hun waarde. Er zit namelijk geen overtuigingskracht achter, je bent daarmee alleen aan het scheiten op andermans bord.