Anders zou ik het niet zeggen…
Op welk aftreksel richt je je nu?
Omdat ik het een ongelofelijke diskwalificatie vind. Ik kan je melden dat ik me absoluut geen pauper voel met die van mij om.
Gezellig…ff een leuk topic om zeep proberen te helpen…chapeau grote jongen
Ik ga er niet eens op reageren. Succes met je mening.
Logisch, omdat elke mening subjectief is
Enne ‘beauty is in the eye of the beholder’
Maar ik denk dat als je een horlogeliefhebber voor de keuze stelt tussen een Submariner en deze Tudor dat een ieder weet wat de voorkeur heeft.
Kan me wel voorstellen dat een eigenaar van een Submariner deze Tudor aanschaft voor ‘erbij’
Btw een echte Tudor met ballen, dat is de Big Block, dat is een topper
Zonder onderbouwing vind ik je mening maar een slap aftreksel.
Heb je perongeluk door de zomertijd een uurtje te kort geslapen, ben je de volgende trol of ben je gewoon extreem zuur van karakter?
Het mooie is dat het antwoord niet uitmaakt, aangezien niemand dit toch serieus neemt.
Ik vind de merknaam Rolex zolangzamerhand symbool staan voor onsympathieke eigenschappen dat ik er liever niet mee geassocieerd wordt. Tudor is voor kenners, Rolex voor patsers.
JIj hebt recht op jouw mening en die respecteer ik, omgekeerd kan je toch hetzelfde doen?!..
We agree to disagree, simpel
Ik respecteer iedere mening maar jouw reactie vind ik niet respectvol. Pauper is nu niet bepaald een term die lekker valt hier.
Als je een mening goed onderbouwt zeker. Kijk naar de discussie die ik net met @Sandy heb. Mooi onderbouwde verhalen met respect, waarbij je andere standpunten hanteert.
Wat jij doet is gewoon shit afkraken.
Terug on topic jongens. Wanneer komt die Tudor Sub ook alweer uit?
Ik ga morgen wel vast bellen naar de AD voor een plaatje op de lijst.
Dus topic over waar Tudor mee kan komen, maakt niet uit… slap aftreksel.
Mag ik je erop wijzen dat Tudor altijd een “slap aftreksel” is geweest van Rolex. Ze gebruikten dezelfde kasten, wijzers en etc. Alleen ander uurwerk. Dat Tudor een eigen smoel krijgt is recent. Dus een Tudor Submariner is gewoon lekker authentiek en hopelijk geven ze hem ook een beetje een eigen smoel (zonder snowflake).
Verdomme! Je hebt gelijk. Nu moeten we alle Tudors maar snel op de brandstapel knallen!
Er moet echt een limiet komen van hoe vaak je jouw sub mag posten . Hij is zo gaaf
Pauper Sub
Nav dit topic