Leuk verhaal over een interessant merk.
Ja dat heb ik idd gesteld eerderâŠ
Was obv plaatjes én 1x passen van ene met Nato band.
Maar eigenlijk is het nog steeds een âsaaiâ horloge in de goede zin: niet te groot niet te klein, geen blinkende bezel of plaat. Niks opvallends of gecompliceerd. Gewoon een fijn draagbaar horloge. Perfect in zijn eenvoud. Ik ben er best lyrisch over. Deze tevredenheid met dragen had ik niet met bv mijn keramische GMT of Hulk.
Rolex gaat ook wel lekker in het blauw hoorâŠEn die onrust is er bij Tudor omdat ze weten dat er iets heel gaafs op komst is.
Maar die opmerking slecht aftreksel is echt van iemand die zich af***kt op Rolex.
Het is wat het isâŠ
Als er zo iets âgaafsâ op komst is ga je je Tudor toch niet verkopen, die hou je gewoon en koopt die nieuwe erbij
We hebben niet allemaal een geldboom in de tuinâŠ
Pcies en daarom valt de keus vaak op Tudor ipv Rolex
Geeft nix, maar het is wat het is
Wat is âover vertegenwoordigdâ in jouw visie? Ik tel namelijk 14x Tudor en 19x Rolex die wordt aangeboden.
Daarnaast vind ik je erg dedain over het merk, wat gewoon een bestaansrecht heeft. Je onderbouwt je mening nergens, dat is niet erg, maar laat anderen dan in hun waarde. Er zit namelijk geen overtuigingskracht achter, je bent daarmee alleen aan het scheiten op andermans bord.
Nou o.a. veel ETAâtjes in Tudor bvâŠ
Dat kan ook van een bepaald percentage van iwc gezegd worden. En die zijn nog duurderâŠ
En wat wil je daarmee zeggen? Ik zie dat onderbouwen nog steeds ingewikkeld lijkt te zijn voor je.
Ik ga voor trol zondag.
Had jij niet een paar Breitlings? Daar zitten ook vaak gewoon ETAâs inâŠ
âGehadâ verkocht omdat t geen Rolex was dus te min?
IWC was toch niet betrokken in dit topic, Rolex toch wel, is een âzwaktebodâ van jeâŠ
Klopt kosten ook geen drol
Nee is geen zwaktebod ik geef gewoon een ander merk aan dat ook âduurâ is met âaangepaste Etaâsâ
En daarnaast heren gaan we behoorlijk of topic.
T gaat over de revival van een mogelijke sub.
Bewaar t âgez***â over Rolex vs Tudor aub voor andere topics.
Gaaf artikel. Soort van Hodinkee maar dan van NL bodem. Misschien wel een gat in de markt als ik de reacties lees. Bedankt.
Wat geeft het nou dat voor de huidige Tudor bezitter, dit merk ,âslechtsâ een tussenstation is, so what
Wat wil je bereiken met je berichten? Al je berichten worden geschreven met een denigrerende toon waarbij je zowel het merk Tudor als enkele stukken probeert af te kraken. Dit doe je zonder onderbouwing en generaliserend, waarbij je jezelf verdedigt door het een mening te noemen.
Er is hier iemand die zijn best doet om een mooi topic neer te zetten, waarin jij besluit het op kinderlijke wijze neer te sabelen.
Ik begrijp dit serieus niet.
Omdat je het niet mooier moet maken wat het is, een roze bril is ok, maar dat moet het dan ook bij blijven