Nu weer een drogreden. Antwoord geven op serieuze vragen doe je dus ook al niet.
Ik weet waar je die blauwe kan kopen full set
Ik had er vorig jaar al iets van opgevangen en na de rechtzaak met La Californienne en de daaropvolgende release van de nieuwe OP-lijn heb ik al snel een link gelegd dat er iets op stapel staat en verder blijven volgen.
Dit soort lui zoals @genesis zijn verheven boven de rest van ons pauper volk denken ze. Maar als je een Breitling boven een goede vintage tudor sub stelt moet je jezelf afvragen of het niet tijd word langzaam achter de geraniums te kruipen. Ohja dit is mijn mening dus kan ik dit zeggen want ja mening he
Daar heb je zeker een punt. Vraag mij soms wel eens af of het succes van de Kingston en de Nassau aanleiding gaf voor de Black Bay. De modellen van MkII hebben in mijn ogen 1 groot voordeel en dat is de mogelijkheid om er 1 met datum te hebben.
Tip, kijk even je eigen activiteiten op het forum terug. Als ik dat lees, denk ik dat je azijn drinkt zoals ik koffie drink, meerdere kopjes per dag
Ik vind het een leuk ding. Laat ik afsluiten met een positieve quote;
Ik heb nergens gezegd dat ik een Breitling biven een Tudor inschaal, dat maalk jij er vanâŠ
Mooi he een mening
Gleeft niks
Volgens mij ligt het gevoelig
Neehoor maar beetje trollen zit niemand op te wachtenâŠook niet van boomers
Tijd dat Jur boel opschoont hier.
Dat doet nix af aan wat ik vind, Tudor is âslechtsâ een tussenstation maar zelden of nooit een âgrailâ
Meer dâas okđ
Tudor mag volgens sommigen dan wel een âpoor manâs Rolexâ zijn maar je moet niet vergeten dat er ook een hoop âpoor menâ kuch zijn voor wie een Tudor een echt droomhorloge is
Je kan ook zeggen dat een Rolex een âpoor manâs âŠvul maar inâ is
Vraag jezelf eens af of je ook gekozen zou hebben voor Tudor als je ruim budget zou hebben voor meer
Ja zeker, erger nog ik zou eerder voor een vintage tudor chrono kiezen dan een rlx daytonađ
Monddood maken omdat inhoudelijk aangeef waarom een Tudor eigenlijk een â2nd best choiseâ is, sterke move hoorâŠ
Er zijn anders wel genoeg liefhebbers die zowel een Rolex submariner en een Tudor submariner hebben. Ook zijn er genoeg die bewust voor een Tudor ipv een Rolex hebben gekozen. Je opmerking houd geen steek.
Als je daarmee een âbig Blockâ bedoeld ben ik het met je eens, maar ook dit is weer subjectief
De meesten zouden voor een Daytona gaan
2nd best choice uhu https://amsterdamvintagewatches.com/shop/tudor-monte-carlo-7031/ hahahahah