Ja de minderheid
Tja zo zijn er nog veel kostbare Rolex uitvoeringen die Tudor overstijgen
Maar uitzonderingen bevestigen de regel nietwaar…
Nou volgens jou analogie wel ja want jij vind tudor een tweede keus terwijl dit gewoon snobistisch is en niet waar is. Het forum is geen maatstaf namelijk. Plus als je geld buiten beschouwing gaat laten dan zouden de meeste mensen per definitie andere beslissingen nemen ook buiten horloges.
Poohhh deze van @Spoon1 voel ik wel hoor. En dan helemaal als ze er een snowflake reissue van maken.
Ik ga ook akkoord met een 58gmt of een kleinere pelagos.
Vooruit die mag er ook zijn.
100% zeker. Ik heb zowel Tudor als Rolex in het bezit.
Grmbl, staat er nu al 1 in het blauw? Ik vind hem best leuk…
Tudor zou het Back Bay (58) verkoopsucces volledig killen door een Sub uit te brengen. Waarom zouden ze dat doen? Daarnaast: de BB is al hun sub.
Als dit gebeurt koop ik er zsm eentje.
Ik hoop op hetzelfde als waar ik twee jaar geleden op hoopte, toen die lelijke PO1 kwam. De Submariner gaan ze niet meer uitbrengen, maar ik wil een burgundy B58. Met sunburst.
Proto:
Geef.
Eens. Supermooi.
Dit.
Precies dat. Ik zou ook een Rolex kunnen kopen maar weiger mee te doen aan de idiote markt op dit moment.
Het is een bitcoin geworden die niets meer met horloge liefhebberij te maken heeft. 99% van de Rolex bezitters weet ook geen reet van horloges af. Dat doet Rolex overigens goed. Ze weten niet beter en denken dat ze het beste horloge ter wereld hebben.
Poeh!
Prachtig, zo zie je maar weer, als je geen snob bent maar gewoon gaat voor wat jijzelf mooi vind. Het lijkt wel of 75% van de Rolex bezitters dat koopt om te kunnen zeggen dat ze Rolex hebben.
Denk dat dat percentage veel hoger ligt.
Same here…
Iets van 13 Rolexen versleten en nu superblij met de ‘moderne Tudor Sub’, BB58. (Okee, nog wel een oude R gmt)
Ohja dat was het! Het had te maken met de kleuren OP’s.
Ik nu ook.
£17,200
Ik wacht nog even.