Tudor Black Bay 58 Blue Twijfel

Ik ken de persoon niet maar trek dit zwaar in twijfel.

De black bay 58 is een erg gehyped horloge en de kop loper van Tudor.

Absoluut geen model wat geschikt is voor koppel verkoop.

Je zou eerder een Omega Aquaterra TT voor de vrouw verwachten voor de koppel verkoop.

1 like

Weet je welke Tudor het was? Kan het mij ook niet voorstellen dat het met een bb58 gebeurt.

1 like

Ik weet het niet, die type nummers en namen ken ik niet exact. Is voor dit model een wachtlijst dan? Anders is het simpelweg extra verkoop voor een juwelier. Bij een schaars exemplaar lijkt me ook dat ze hem liever full price aan ander verkopen.

Dit type is redelijk gewild en gaan ze 100% geen korting op geven.

Dat betwijfel ik :speak_no_evil:

1 like

Dit is het meest populaire model van Tudor. Soms te vinden bij de ad maar dat is lang niet altijd het geval.

Op dit moment ligt er in ieder geval een zwarte variant met stalen band bij Gassan. Even bellen en ze sturen ‘m zo op :wink:

Dan snap ik dat ze niet snel korting zullen geven. Wellicht betrof het dan een ander model dat voldoende leverbaar is.

Ja mooi spul, maar heb aan mijn blauwe bb58 genoeg.

1 like

Kan er wel liggen alleen korting krijg je niet :v:t2:

Geen idee welke korting er nu gegeven wordt. Kan uit ervaring zeggen dat er een maandje geleden genoeg mogelijk was :wink:

1 like

Heb zelf een BB58 in het zwart en 39mm, en ik vind het een heerlijke aanvulling naast een Omega Speedmaster. Zelf meer fan van zwart dan blauw, vind het leukere details hebben! :smile:

1 like

Ik ben extreem bevooroordeeld aangezien het mijn favoriete horloge is, maar de BB36 is naar mijn mening de betere kleinere Tudor.

Past door het ontbreken van een bezel misschien niet zo goed naast je DJ, maar wel:

• Een super comfortabele (net niet Oyster)band zonder rivets, met keramische sluiting.
  • Een perfecte mix van een Oyster Perpetual (kast), Explorer 1 (bezel) met de typische Black Bay wijzerplaat en kroon.
  • De (juiste) maat van de oude Explorer 1, voor 1/3 van de prijs en met een moderne, solide band.
  • Eenvoudig/betaalbaar te servicen uurwerk.
  • Leverbaar in zwart en blauw.
  • Kan letterlijk overal bij, van zwembroek tot gala.
  • 1.000,- goedkoper dan een BB58, sowieso een van de goedkoopste Tudors.
13 likes

Stefan die BB van jou is echt super. Denk de beste value voor money en zeker onder gewaardeerd.

De spiritual successor van de Rolex Explorer 36mm.

3 likes

Een ding is wel zeker. Beide horloges zijn echt heel mooi. Vind dit model ook zeer geslaagd.

Stond hoog op mijn lijstje tot ik Tudor Prince Date+Day tegenkwam. Die heeft het plekje ingenomen.

1 like

Er staat er een in het blauwe gedeelte hé :slightly_smiling_face: Misschien niet in net genoege staat voor je.

1 like

Ik ga even kijken!

1 like

Heb je je DJ nog wel Lucas??

1 like

Ja, die is wel lekker geleefd ja. Moet je kunnen hebben :upside_down_face:

Jaa die is er nog :v:t2:

3 likes