Tudor Black Bay 58

Hi allen,

Ik was zojuist bij schaap & Citroen in Eindhoven voor de Tudor Black Bay 58. Echter gaven hun aan dat er een wachtlijst van 2 jaar is op het moment.

Kennen jullie alternatieven verkooppunten in Nederland, evt België ?

3 likes

Onzin deze moet met een beetje geluk gewoon voor rond retail bij grijze dealers direct te krijgen zijn! @Marc.Watch heeft er recent ook zo een toevallig uit de AD kunnen pikken!

groetjes en succes :slight_smile:

1 like

https://www.crownguard.com/collection/tudor.html
wel boven list dacht ik maar toch…tis net Rolex heh :thinking:

Jaap heeft ook een tweede hansje :roll_eyes: liggen zie ik nu, https://www.ten2two.nl/product/tudor-black-bay-58/

Ze proberen je op die manier weg te jagen denk ik.

Voor zover mij bekend hangt het heel erg van de winkel/vestiging af, bij sommige is blijkbaar gewoon echt een wachtlijst voor dit model. Vraag maar aan @Captaingingerbeardd

1 like

Gisteren lag er ook een bij schaap citroen Groningen in de etalage op leer…

1 like

Pange horloges heeft er ook 1. :+1:

Ik zoek hem sowieso op staal. Begreep dat er een Verkoopmedewerker uit Maastricht vandaag in Eindhoven aan het werk was en dat daar dezelfde levertijden zijn. Wat is raadzaam om te doen? Ben best bereid een paar maanden te wachten maar geen 2 jaar.

Zou die gaan halen bij Jaap van ten2two. Goedkoper ga je ‘m niet vinden. List is 3.430,- EUR. De AD zal niet snel meer korting geven. Succes met je keuze. Is een fijn horloge :sunglasses:

4 likes

Staan er 3 op Marktplaats…

:see_no_evil:

Tja het is maar wat je ervoor over hebt

Helemaal eens met wat @DoubleRed hierboven schrijft. Je kunt ook prima terecht bij @Crownguard maar ik verwacht niet dat Ramon met het door hem aangeboden horloge de prijs van het exemplaar van Jaap zal kunnen matchen.

En als dat allemaal niet goed genoeg is:

  1. wachten tot je een toevalstreffer hebt bij de AD die hem ook echt aan jou wil verkopen
  2. bereid zijn listprijs of ietsje meer te betalen bij de AD (door meer spullekes tegelijk te kopen) want dan kan het best snel met de BB58
  3. op de wachtlijst bij de AD en dan ben je wsl ook binnen een jaar aan de beurt en betaal je rondom list

Dat zijn de smaken in geval van populaire/actuele modellen die schaars zijn. Je principieel opstellen zal niet werken… Je zult een beetje moeten meewaaien met het aanbod/de aanbieders.

Succes!

1 like

No brainer toch?

Of je wilt hem splinternieuw en dan contact je crownguard (onder list) of je wilt hem jong gebruikt en dan contact je Ten2two (Scherpe prijs).

Beide top opties!

Succes

1 like

Ik zoek hem sowieso in nieuwstaat. Gebruikt is dus geen optie… Bij voorkeur bij een fysiek verkooppunt.

1 like

Dan moet je of enorm veel mazzel hebben of gewoon meebewegen want het is een verkopersmarkt… En als je hem graag wil hem voor jezelf/eigen gebruik, dan ook gewoon bereid zijn om een paar euro extra neer te leggen…

Dan is het makkelijk toch? Gewoon af en toe bij de dealers binnen lopen en hopen dat er wat ligt.

En anders even je principes aan de kant zetten en die bij crownguard of ten2two oppikken. Heb je m bij een vertrouwd adres EN volgende week om de pols.

1 like

De wereld is af. Het volgende merk waarbij winkeliers gaan bedenken of ze hem wel/niet aan je willen verkopen. Ik blijf het bizar vinden.

1 like

Mooi! Maar gaat deze niet snel vervelen? Paar keer de 41mm geprobeerd maar vond zelf de chrono het mooiste.

Yep. Sowieso 9 mnd.

1 like