Tudor Black Bay 58

Nee, momenteel niet :wink:
Heb meerdere modellen van Tudor gehad en verwacht dat dit een blijvertje is !

3 likes

Bovendien is het zo dat de garantie verleend wordt op het horloge, en niet op de koper/eigenaar.
Dusssalstiemooiisgewoondoen.nl

1 like

Ja hij lag gisteren op Schiphol, dus nog goedkoop ook. Moet je alleen nog even kijken hoe je daar komt of dat je iemand kent die voor je kan kijken.

Gewoon even rond bellen ? Paar x Schaap, paar x Gassan, plus nog wat winkels en binnen een half uur heb je je antwoord.

1 like

De juweliers daar zijn Gassan. Gassan haalt ze op uit schiphol als dat nodig is

Apart weer…maandje geleden telefonisch mijn getoond in de tudor. Na weekje beldde men mij dat ze een nieuwe binnen hadden gekregen.

Zou als je hem echt wilt gewoon je op de lijst laten zetten, grote kans dat ze binnen een paar weken bellen :wink:

Klopt, moet je alleen nog even kijken of je ook de Schiphol prijs mag aanhouden.

Toen ik dat vroeg mochten ze dat niet. Wat een beetje gek is ergens, want wat maakt ze dat in principe uit…

Laatste keer dat ik bij S+C in Amsterdam was hadden ze ook BB58s op voorraad en konden ze ze gewoon leveren. 2 jaar wachtlijst verbaast me dan ook. Het is geen rolex.

…maar dan niet per se tegen de op Schiphol geldende prijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

You lucky bastard :sweat_smile:

1 like

Flink wat dus. Want als je binnen Schengen reist, scheelt dat Gassan de BTW korting van ca. 17% :wink:

Nou een x aantal euro’s.

Het is in feite al vreemd dat je een artikel van Schiphol weg kan laten halen. Je kan ook geen kiosk bellen op Schiphol voor een slof sigaretten van 25 euro.

Wanneer het horloge weer “in het land” is, gelden de belasting regels weer.

Gassan levert de btw in bij de klant, of bij de staat. Dat maakt dus niet zoveel voor ze uit.

Schiphol is een beetje schimmig, wat douane betreft. Zijn rechtzaken om gevochten. Volgens mij was de strekking dat je geen invoer hoefde te betalen als je spul op Schiphol koopt.

Die lag er twee weken geleden ook al daar dus zo hard gaan ze schijnbaar toch niet…

Wel eens waar wat langer geleden maar 2 maanden geleden hadden ze hem niet op schiphol (bij alle filialen) en zou die voorlopig ook niet komen ook…

Sure? Indien ze verkopen aan een reiziger (met EU paspoort) binnen Schengen gebied geven ze een korting ALSOF er geen btw in zit voor de klant (die dus ca. 17% korting ontvangt) maar ze verkopen wel incl. btw en zullen die 21% over het feitelijke verkoopbedrag na korting moeten afdragen… Maw ‘echt’ taxfree verkopen is aantrekkelijker voor Gassan :sunglasses:

1 like

Ik heb op de Tudor website naar andere erkende juweliers gekeken en zie ook veel juweliers in België en heel veel in Duitsland (o.a. Düsseldorf). Gezien ik in Limburg woon is het geen probleem om hier naar toe te gaan. Is de kans reëel dat deze in andere landen beter leverbaar zijn? Ik ben sowieso van plan om even langs te bellen bij deze juweliers.

1 like

een aantal weken geleden
-in Düsseldorf bij 3 zaken naar binnen: zelfde situatie toen als in Nederland
-in Oostenrijk Kitzbühel, idem
-in Denemarken, idem

voor wat het waard is

Ace reageert altijd vrij snel, afgelopen keer binnen een paar uur reactie gehad, en in eerste instantie hadden ze hem niet op voorraad. Binnen een dag werd ik terug gebeld met de melding dat er eentje op voorraad was gekomen

Vind trouwens de TUDOR BLACK BAY S&G BLACK mooier, en die is op voorraad

11 likes

Volgens mij wil hij er geen. Er zijn enkele opties aangeboden voor marktconforme prijzen en op voorraad dus ik zou niet weten waarom dit draadje nog leeft :sweat_smile:

4 likes