Tudor Black Bay 58

Ik heb crownguard even gemaild. Weten jullie toevallig hoe het zit met garantie e.d. bij dealers die ook niet door Tudor erkend zijn?

Maakt niks uit. Je hebt gewoon 2 jaar (internationale) garantie.

1 like

Als het kaartje geswiped is :wink:

2 likes

Heb de mijne net gekocht bij “Maison De Greef” in Brussel. Een absolute klassezaak waar elke klant in de watten gelegd wordt: of je nou een BB58 komt kopen of een Patek. Ontzettend vriendelijk personeel ook. Ik moest er normaal gezien 2 maanden wachten, maar vaak worden ze sneller geleverd.
Het is een zaak die al generaties lang bestaat en dat voel je.
Mail ze gewoon even, ze antwoorden erg snel!
PS: enige nadeel aan die BB58 is dat hij zo mooi is dat je constant naar je pols staat te kijken :sunglasses:

7 likes

Ik ga komende week langs bij crownguard !

2 likes

tenor

:point_up_2:t2:

16 likes

Ik vind het echt één van de mooiste uurwerken van het moment. En wegens mijn heel erg slanke polsen is een 39mm sowieso het maximum :disappointed:

1 like

Die vind in ook enorm mooi!

1 like

Staat keurig hoor. :+1:

Ik heb gehoord dat de BB51 hotter is dan de BB GMT.

1 like

Geweldige service bij crownguard!

9 likes

Van harte :+1:

??

:wink:

ook bij Volkswagen klopt het gewoon

22 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::grin::joy::+1:

Ik heb er nog eentje nieuw in de stickers ongedragen die evt weg mag:)

1 like

Ik heb ook geinformeerd bij Schaap en Citroen. Ik vroeg duidelijk naar de 58 met stalen band en toen vroeg men wat voor kleur bezel ik wilde hebben. Blijkbaar hebbbenze een mod service daar.:wink:
Nu is de wachttijd 4 tot 6 maanden vertelden ze. Kreeg een slechte indruk van de kennis daar overigens.

2 likes

Haha… vast in de war met de BB41… :rofl:

Gassen doet dat ook voor je (heb ik vernomen). Ze zijn goedkoper, maar houden je oude wijzerplaat. Die verkopen ze dan later weer door aan een klant die die zoekt. Maar 100% zeker ben ik niet.