Tudor Black Bay 79230N in-house ervaringen

Top…klinkt goed @Number4 @royke74 :+1:

1 like

ook bij IWC worden de banden op vouwsluiting ook zo gebruikt, zijn schijnbaar nog meer merken die dat doen.

2 likes

Ok… dan had ik hem op mijn Prins ook niet correct zitten dan. Vind het uiterst onprettig om tegen zo’n stuk tong aan te kijken :smiley:

1 like

Dat laatste idd…:rofl:

Maar eens zien hoe dat gaat uitpakken…

1 like

Tsja, ik zeg ook niet dat het mooi is, dat blijft toch iets persoonlijks. Waarschijnlijk dat ik daarom de Tudor nog niet op de leren band heb gezet :rofl:

1 like

Gewoon zoals @Taconew op een prachtige en wat dikkere leren band zetten met gesp in plaats van de Tudor vouwsluiting :blush:

2 likes

Exact…dat kan altijd.

Alstublieft, niet nog meer Black Bay fotos… ik kan er niet meer tegen. Wat zijn die toch mooi zeg…

4 likes

Ik denk dat je voorlopig wel wat te swappen hebt :joy:

1 like

Eindelijk weer een lekkere slet in huis…:joy:

2 likes

Ik heb zowel de stalen als de leren band. Gekocht op staal maar kreeg de band niet lekker op maat. Of te ruim of te strak wat ik ook probeerde. Dus maar een leren band erbij gekocht. Ook geen succes. De sluiting “grijpt” in je huid. Ziet er allemaal zeer mooi uit en ben zeker tevreden over het horloge, lekkere robuuste klok, zeer accuraat uurwerk, mooi afgewerkt, maar heeft niet het draagcomfort van mijn Rolex GMT.

1 like

Went snel hoor.

1 like

Je had een MN strap moeten proberen, heerlijk comfortabel! Ik kreeg de stalen band ook net niet comfortabel (en m’n vriendin vond staal niet bij mij passen)

3 likes

Goede tip!!

Wat ook een aanrader is zijn de Crafter Blue rubber banden. Ik heb ze zowel voor mijn black bay als mijn pelagos besteld. Beide inmiddels ook al binnen alleen nog niet getest.

5 likes

Nice! :ok_hand:

1 like

Ja zijn top banden! Op verschillende Seiko’s ook gehad. Kwalitatief hoogwaardig en helemaal niet duur. 65 dollar. Everest banden etc zijn vele malen duurder.

Mooie banden. Ben benieuwd hoe de lengte is, ben namelijk bang dat die voor mijn 17,5 cm pols best lang is.

Ik vond de BB41 best een dikkerdje, zeker op leer. De BB58 op leer is echt totaal anders (lees beter in verhouding).

1 like

Crafter Blue rubberen banden zijn slechts 65 dollar…