Ik ben aan het kijken voor een Tudor Black Bay Black. (79220 of 79230 beide prima)
Mogelijk dat ik dan afscheid ga nemen van mijn IWC Mark XVI.
Ik blijf hem schittert vinden de Tudor. En ik draag horloges met stalen band vaker.
Doen of niet doen?
Ik ben aan het kijken voor een Tudor Black Bay Black. (79220 of 79230 beide prima)
Mogelijk dat ik dan afscheid ga nemen van mijn IWC Mark XVI.
Ik blijf hem schittert vinden de Tudor. En ik draag horloges met stalen band vaker.
Doen of niet doen?
Is zeker een optie
Ik zou de IWC houden…
Vind de IWC meer een “icoon” dan de Tudor maar goed echt vergelijkbaar zijn ze natuurlijk ook weer niet.
Kast is vrij dik. Niet eens in absolute termen, maar door de vorm van de zijkanten oogt hij vrij massief. Hoef je overigens niet lelijk te vinden, maar was voor mij een nadeel. Verders vind ik hem alleen maar prachtig. En erg draagbaar. Ik zou er ook wel een lusten.
Is de S&G geen optie ?
Die vind ik persoonlijk erg geslaagd
Vind het persoonlijk de mooiste bb , vrees dat de rode snel verveeld …
Het is een prachtig horloge, alleen die hoge zijkanten doen inderdaad wel wat afbreuk aan de finesse, maar het zorgt wel voor een meer aanwezige verschijning. Tis maar wat je graag hebt Daardoor twijfel ik nog steeds over de BBblue…
Doen!
Draagt heerlijk, is vrij stevig maar dat mag best aangezien het een duiker is
Die is inderdaad heel mooi imo.
Ooit eens gedragen, ik was er weg van! Ondanks dikte van de kast ligt hij redelijk vlak op de pols. Stevig maar goede stalen band. De gouden wijzers springen er goed uit en ‘snowflake’ uurwijzer maakt hem uniek.
Ooit de rode gehad, prachtig horloge. Wel vrij “dik” maar niet ondraagbaar. Ik zou hem zo weer kopen. Of ik er jouw IWC voor zou verkopen? Ik denk het niet…
D O E N !!!
Prachtig horloge met schitterende afwerking en imho bij alle gelegenheden super te dragen (casual, pak, jeans, werk, BBQ etc etc…) en je kunt er zelfs mee de zee in !
Komt bij dat je grote kans hebt dat je zonder veel moeite ooit weer van deze klok af kunt. Als ik zo om me heen luister en lees, is er veel belangstelling voor - en dat al een hele tijd; kortom, geen snel weg-ebbende hype of trend, deze BBB.
Ik moet wel toegeven dat ik zelf Tudor-afficionado ben en ook grote fan van de 79220 serie. Dat is de oorspronkelijke (re)launch vanaf 2012 (gekenmerkt door bijvoorbeeld de roos op de wijzerplaat zoals je wsl wel weet) die op termijn en zelfs nu al veel gewilder is onder Tudor fans dan de versie met het wapenschild…
De zwarte heb ik niet omdat die plek wordt ingenomen door de Pelagos II. De rode en blauwe versie daarentegen zitten wel in de collectie en ik draag ze met evenveel plezier. Door verschillende kleuraccenten zijn ze op heel uiteenlopende wijze te dragen, nu eens op staal en dan weer op leer of NATO. Verder werk ik niet bij Tudor en heb ik ook geen aandelen in het bedrijf dus mijn mening en advies zijn geheel belangeloos: het is gewoon prachtig spul en veel waar voor je geld !
Cheers, Otto
Dat is subjectief en hangt natuurlijk helemaal van de persoon af. Ik heb de rode al een maand of negen en vind hem nog steeds prachtig! Ik vind de zwarte ook mooi, maar de rode…
Heb de rode een jaar gehad. Verveelde nooit, maar was toch wat lastiger te dragen (als je let op kleuren combinaties bij je kleding/horloges).
Overigens blijf ik de rode veruit het mooist vinden. De two-tone vind ik daarna ook wel erg sexy.
IK zou het doen, maar ik ben een echte Tudor BB fan! Ik heb de rode en die bevalt mij heel erg goed in het dagelijks gebruik. Enige kanttekening van mij is dat ik hem iets te dik vind, maar de rest van het horloge weegt daar ruimschoots tegenop! DOEN!
Helemaal mee eens!
Wat kunnen we soms eensgezind zijn hè!
Hahaha… inderdaad ongelooflijk; ik word er haast bang van