Tudor Black Bay overmatig veel te koop?????

Hoezo staan er toch zo overmatig veel Tudor Black Bay horloges in dit forum, maar ook in bv het Duitse forum te koop?
Het zijn nou niet bepaald koopjes, die je aanschaft om even te proberen en ze vervolgens binnen no time weer door te verkopen.

4 likes

Want saai. :shushing_face:

7 likes

@robzie heb toch al enorm spijt dat ik mijn tudor verkocht heb hoor,

De afschrijving lijkt laag. Wellicht is dat een reden om het te proberen.

1 like

Misschien willen ze na een tijdje toch de real deal (R.L.X) . Dont shoot the messenger, zijn niet mijn woorden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kunnen prima naast elkaar in een collectie…

En op leer is het helemaal een heel ander horloge dan de Sub…

15 likes

Iedereen krijgt een Invicta Pro Diver 31290 1953 incoming en die zet de Black Bay finaal buitenspel. :joy:

46 likes

Ik vind ze prachtig, maar uiteindelijk niet comfortabel genoeg. Net te lomp, misschien draagt de 58 beter.

6 likes

Het is een populair horloge die vrij waardevast is, daarom passeren ze ook vaak in het blauwe gedeelte. Er zijn er genoeg (incl mezelf) die hem niet verkopen ook :blush: meer zou ik er niet achter zoeken.

2 likes

Toch is de Rollie net wat eleganter. Uurwijzer van de meeste Tudors met die hoeken vind ik persoonlijk een show stopper.

2 likes

Ik vind ze wel cool en eigenzinnig. Uniek met de snowflake wijzer.

9 likes

Geld vrijmaken voor iets nieuws waar Tudor zometeen mogelijk mee komt?

2 likes

Oh ze hebben ook een naam!? Snowflake wijzer , weer wat geleerd :sweat_smile:

1 like

Wanneer is zometeen? Liggen er nu Baselworld is afgelast alsnog release datums vast voor nieuw spul?

1 like

Vast wel. Ze willen er toch niet mee blijven zitten? Productieplanning, inkoop ed. zijn al lang geregeld lijkt me?

1 like

Een van de weinige moderne horloges die mij écht kan bekoren :thumbsup:

3 likes

Ik heb ‘m jaren gekoesterd… Nu gaat ie eruit, misschien krijg ik spijt; het is echt een van de mooiste duikers!!!

5 likes

Ik haak ook even in en 't in niet on topic, maar worden nu wel de nieuwe model gepresenteerd op de basil datum,? Moeten toch productie draaien lijkt mij

1 like

Ik denk dat het gewoon een populair model is, dat redelijk goed te verkrijgen is. Hierdoor kunnen veel liefhebbers hem bemachtigen en aangezien die wel eens last hebben van hechtingsproblemen komen ze tweedehands beschikbaar.

1 like

Ambieer ook wel een Tudor black bay. Er moet dan ook iets voor weg. Bijvoorbeeld mijn SMPC. En/of meerdere andere horloges.
Zolang ik dat niet over mijn hart kan krijgen zal het voorlopig niet gebeuren.
Deze niet bijvoorbeeld:

5 likes