Tudor Black Bay overmatig veel te koop?????

wanneer die weg gaat, stuur me een PM :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vond die rechter meer gebalanceerd. Dat nep vintage tintje van de lume op de linker spreekt me niet aan.

Gaat nergens heen. :sunglasses::+1:

12 likes

Tuurlijk komen die gewoon uit. Wellicht wat later dan gepland, maar de innovatie, design, productie en marketing zijn al afgerond voor de '20 collectie. Hoogstwaarschijnlijk zijn ze al bezig aan een '22 collectie net als in de fashion :roll_eyes:

1 like

Dat schijnt toch wel een icoon te zijn hoor @Kaan… Pas op met wat je zegt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn theorie is dat het horloge op foto’s mooi is, niet al te duur en relatief waardevast.

In het echt vind ik ze behoorlijk tegenvallen. Met name de vroege Black Bays. De kast is lomp en veel te hoog.

2 likes

Eruit?!:hushed:

1 like

De 41mm versie met inhouse movement ( MT5602 ) is gewoon te dik cq hoog met zijn 14,8mm.
Heb een 19,5cm pols…maar bovengenoemde is gewoon niet te doen…top heavy…zijaanzicht kast is ronduit belachelijk…en die uitpuilende caseback :thinking:

1 like

Ik wil nog wel een smallrose op staal voor een prikkie als toolwatch…
Mocht iemand zich geroepen voelen…

1 like

Zeker de moeite waard, lekker vakantiehorloge zou het voor je zijn, als je de DD niet wil gebruiken.

7 likes

Iedereen stapt over op een Prodiver '53 !

1 like

Ik zelf vind die snowflake hand maar lelijk. Het hoeft ook niet meer, vroeger hadden ze slechte “lume” en was een groot oppervlak nodig om de wijzers onderwater nog te zien. Maar met de huidige “lume” is dat eigenlijk niet meer nodig.

1 like

… vraagtekens in de titel van dit topic. :thinking:

Is er reden tot paniek? De hype is voorbij. Jippie. Oh wacht.

2 likes

Bij Steiner staat er 1 voor 3k.
Blauw of zwart vind ik het tofst. Maar die zie je niet zoveel.

2 likes

Je weet dat jouw bandje er verkeerd om op zit? :grin:

Nee hoor zit goed. Kijk maar…

En foto van het internet

7 likes

Mijn probleem was de stalen band… schitterend horloge, maar met een schakel eruit te strak, en met de schakel erin te los. En aangezien Tudor geen halve schakels levert, heb ik hem ook weer weggedaan!

Hoezo dat? Heeft toch gewoon fijnafstelling?

3 likes

Inderdaad. Moet prima passend te maken zijn…

3k tweedehands of nieuw?