Tudor Black Bay overmatig veel te koop?????

3ehands

BB vind ik te groot. BB58 is erg nice… maar vind de BB GMT juist leuker dan de 58. BB58GMT… :scream:.

2 likes

Ik vind de BB58 mooi alleen die gele accenten op de bezel heb ik niks mee. Is mij toen met mijn Seiko Turtle SRP775 mijn neus uitgekomen.

2 likes

Ja… dat heb ik ook een beetje.

BB black vind ik mooier… maar is te groot… en te hoog. BB58 vind ik een heel stuk beter van kastvorm/formaat.

Nadeel zijn dan weer de gele accenten. Maar voor mij zijn in het geval van de BBB of BBGMT size de overweging om toch voor een BB58 te kiezen.

Maken ze daar een GMT van… dan helemaal no contest

2 likes

Denk (vrees) dat we niet zo snel een BB58GMT zullen, of het moet zijn dat ze een andere kleurcombinatie kiezen, een all black bezel bv.
Sowieso zouden er veel liefhebbers zijn voor een kleiner model.

1 like

Wat een plaatje!!!

12 likes

Ik vind de sluiting van de metalen band niet mooi; en ik vind het jammer dat de blackbay in zo veel variaties gemaakt is. Begrijpelijk wel, de schoorsteen moet ook bij Tudor roken.

2 likes

True. De faux-rivets zijn ook niet mijn ding…

Maar goed, voor een vintage-stijl horloge… prima.

dit dus

2 likes

Dat is nou juist de reden dat ik Tudor leuker vind.

1 like

Gele accenten? Rose goud is het en het staat gewoon erg classy. Schuift ook perfect onder je overhemd.

Qua maat en comfort is de BB58 voor mij perfect. Denk er ook niet over hem weg te doen.

13 likes

Juist, zo denk ik er ook over. Ik was al gaan zoeken naar wat men bedoelde met “gele” accenten.

1 like

De BB58 was me uiteindelijk toch wat

3 likes

De rode BB vind ik an sich erg mooi.

Het is wat reeds is gezegd. Sluiting niet mooi, kast te hoog en snowflake te dik.

Het idee was goed, maar te weinig aandacht voor details en te weinig subtiel. Een paar wijzigingen en ik ben om voor de rode versie.

1 like

Nope… schakel eruit en in het laatste gaatje te klein, schakel erin en in het eerste gaatje te groot…

Ipv 3 had ik 4 gaatjes nodig… dus helaas pindakaas…

Nee hoor, niet uniek :wink:

5 likes

Mooie mods hoor

1 like

Thanks. :+1:

Idd niet uniek, Longines heeft ook modellen met zo’n snowflake wijzer.

3 likes

die hoeken zijn precies de reden dat ik er niet aan kan wennen, dat en de rivots op de bracelet zijn de enige reden dat ik er geen heb…