Tudor black bay staal/goud

Naar mijn bescheiden mening een prachtig horloge.
Misschien voor sommige forumleden een Rolex lookalike?
Graag jullie eerlijke en oprechte mening.

17 likes

-1 want geen Sinn :joy:. Nee normaal ben ik fel tegen lookalikes en “hommages” maar aangezien Tudor van Rolex is, vind ik dit een ander verhaal. Ik zou persoonlijk wel voor een wat minder opvallende foute kleurstelling gaan. Maar verder een mooi horloge.

Ik ben allergisch voor faux rivets.
Als je daar geen last van hebt en zin hebt in een goud/staal horloge, waarom niet?

De centerlinks en kroon zijn capped… ben ik geen fan van.

3 likes

Ik vind hem wel tof.
Of ik hem voor dat geld zou kopen is een tweede. Ik denk het niet eerlijk gezegd, dan zou ik iets anders uitzoeken.

1 like

Deze is natuurlijk ook mooi.

6 likes

Heb er nog wel eens naar gekeken, maar op de pols droeg hij vrij hoog (of hoe je het wil noemen). Wel een mooi horloge, zekerals je hem op de gewone stalen band kunt nemen.

Fixed that for you

Ik zou eerder voor de omega gaan, omdat die toch meer een eigen stijl heeft naar mijn mening.

1 like

En een tandje duurder ook, denk ik.

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, maar ik zou zo €1000 meer uitgeven voor de Omega.

1 like

Ik ook. Maar ik zou niet voor de TT versie gaan, dus dat scheelt weer.

1 like

Ik vind die seamaster in staal mooier… maar die is al 6100 als ik het goed zie. Twotone is 12.5k

Ik vind hem wel mooi, het heeft wel iets.
Als ik mocht kiezen tussen de Tudor of de Omega zou ik wel zonder enige twijfel voor de Omega gaan.

Ik zou dan wel voor de blauwe met lederen band gaan denk ik.

23362412103001

3 likes

Eens, toch een beetje fout. Al vind ik het hier wel meevallen.

1 like

Van dit model zou ik de stalen versie kiezen. Ik zei niet dat er iets mis is met two tone.

6 likes

Nomnomnom.
Jouw rootbeer blijft echt wel iets bijzonders!

2 likes

Goud-staal is totaal niet mijn smaak en iets wat jaren weg is geweest, nu weer hip is en over acht haar is het weer uit de mode.

2 likes

Nee klopt, ik vind het opzich geen lelijke horloges, maar zou ze nooit dragen vanwege de reacties die ik zou krijgen op mijn werk. Maar een gouden daydate onyx staat hoog op mijn lijstje net als een two-tone alpinist met een groene dial.

1 like

Joh, dat valt hartstikke mee. Dat valt echt niemand op.
Maar zowel de Onyx en de Alpinist zijn heel gaaf. Die laatste heb ik zelf gehad en de Onyx slechts mogen passen, maar dat draagt ook prima.

2 likes

Meestal wel, helaas werk ik in een sector waar zelfs een te lange of te korte pantalon breed wordt uitgemeten.

1 like