De mainstream bevolking bestaat uit parvenu’s, proleten en smakeloos schorriemorrie wat het acceptabel vindt om en pleine publique in joggingbroek of Sweatpant-jeans gezien te worden met een Armani- of Diesel-horloge van 59mm om de pols.
Als onvervalste snob zou ik zeggen dat je ver, ver weg moet blijven bij datgene wat “algemeen bekend”, “populair” of godbeterd “hip” wordt gevonden, omdat dat gewoon zo heurt veur een heer met smaak.
Ik moet nog wel even nadenken over mijn verzameling Seiko’s in het licht van wat ik hierboven zeg, dat wel.
Ik dacht dat het om een andere versie van Breitling ging, maar wat is dat een druk ding zeg. De Tudor is toch wel een klasse hoger en straalt dat ook uit.
Yup. Dat ding is gewoon erg mooi, ook al staat er nog wat veel tekst op de plaat. Ze kunnen het wel, bij Breitling, maar ze doen het bijna nooit. Zo jammer.
Je moet uiteindelijk gewoon kopen wat je mooi vindt(Touché )
Ik vind het zelf wel best vreemd dat je zit te twijfelen tussen specifiek deze twee modellen. Want deze zitten in mijn optiek echt compleet in een andere hoek.
De superocean 2 is ietwat druk, maar bij het 44 mm model mistaat dit niet. Voor de vorm eens in het echt bekijken. Het zal je verbazen. Ik vind het juist mooi. Heb het andere model gehad en vond dat maar saai. Blijft uiteraard smaak.
Dacht eerst inderdaad dat het om die ging.
Leuke beaters die superoceans, maar een BB is toch wel een top beater als het tussen die 2 gaat. Van Tudor vind ik de pelagos of north flag nog net wat leuker dan de black bay
On topic: Passen! En kijken welk gevoel het horloge je geeft. Je moet een horloge echt gezien hebben, foto’s kunnen enorm misleidend zijn. Ik vind de BB geniaal op veel foto’s. Maar in het echt ontbrak er toch iets. Geen idee wat. De klik dus.
De Tudor is mwa. En de betreffende Breitling is wel leuk. Vind de navitimer een van de weinige toffe Breitlings. Als het dan toch een beetje fout mag zijn heb ik wel warme gevoelens naar deze TT chronomat.
Als jij me kan vertellen waar ik voor dat bedrag een Explorer II krijg is t spaarvarken hier vandaag nog de klos… Een (goeie) tweedehands sub kost al ruim meer, is mijn ervaring.