Tudor, de (voorlopig) laatste halte

Sorry dat ik je uit de droom moet helpen, maar tegen flipperitus is nog geen middel gevonden. Velen dachten genezen te zijn maar kregen toch weer een terugval.
De enige manier om er niet aan ten onder te gaan is het accepteren en doelen stellen om het onder controle te houden. Oplossingen zijn;

-Collectie opbouwen met een gedachte
-Budgetten stellen
-Limiet aan het aantal horloges stellen
-One in -> one out
-Een vriendin nemen
-Je armen amputeren
-Als je Candide heet een Submariner kopen
-Je aardse bezittingen van de hand doen en ‘into the wild’ gaan

3 likes

Ja de Explorer heeft toch de trein gemist.

4 likes

“Jullie raden het al, ook de Explorer II moest eraan geloven, deze is geruild met een, daar is hij weer, Omega Planet Ocean.”

En ik maar denken dat de klok gestolen was door aliens samen met je gsm zodat je nooit meer hebt kunnen antwoorden ! De mirakels zijn de wereld nog niet uit. Was dat voor of na je me 60eu treintickets hebt gekost?

13 likes

Geen bakken chips, popcorn of cola, het blijft toch maandag he.

4 likes

Je zou toch denken dat als er niets meer wordt aangekocht die 60 piek als gebaar erg makkelijk vergoed zou kunnen worden :thinking:

als jij ooit nog onder de honderd kilo wil duiken dan zou ik sowieso die chips en cola links laten liggen als ik jou was

2 likes

Mijn mama zegt dat ik een mooie jongen ben, ongeacht mijn gewicht :blush:

2 likes

Beste “GhentWatch” ik zal je uit de droom helpen.
Als ik op de dag voor een afspraak hoor dat er een familielid op sterven ligt dan is dat voor mij op dat moment belangrijker dan de verkoop van een Explorer II. Normaliter zou ik de afspraak natuurlijk verplaatsen of had ik je treinkaartje vergoed maar als je gelijk iemand zwart gaat lopen maken op het forum dan hou ik de eer mezelf en denk ik; bekijk het maar met je treinkaartje!

veel plezier ermee!!

1 like

Treinkaartjes kunnen me gestolen worden, die 60EU zeker. We spreken toch over een klok van wat poen en die 60eu is maar een kleinigheidje in die zin.

Het gaat om het klein beetje wederzijds respect. Dat jou klaarblijkelijk ontbreekt. En neem me niet kwalijk maar nu aankomen zetten met dat excuus klinkt hoogst gemakkelijk. Zeker als daar in de originele correspondentie niets van is uit gebleken, daarin moest je gewoon werken. Ik heb mijn vader verloren vorig jaar en heb ook even twee weken afwezig geweest waardoor enkele deals op het forum wat vertraging opliepen, ik heb wel het fatsoen gehad na de hele hetze me te excuseren voor de situatie na een week of twee.

Nu ligt er een familielid op sterven, dan moest je naar je werk. Als je mijn berichtjes kon lezen kon je ook 5seconden genomen hebben om te antwoorden.


Je moet je niet achter excuses wegsteken. Ik heb je negatieve feedback achter gelaten in mei

Onze afspraak was op 21 April;

Ik heb je op 24 april proberen bereiken, nogmaals op 26 april. Waarbij ik dmv de twee blauwe vinkjes kon zien dat je telkens mijn berichten binnen het uur las maar gewoon besliste ze te negeren.

Op 1 mei heb ik dan ook negatieve feedback achter gelaten (en je erin getagd) zodat je tenminste een plausibel excuus had kunnen aantonen. Maar nee zelfs daartoe heb je je niet kunnen aanzetten.

Ik heb tot nu nagenoeg een jaar na dato niets van je gehoord en dan ga je hier even zitten pronken dat je de klok hebt geruild. (En vroeger deze maand hem maar terug te koop hebt gezet)

Ik vermoed eerder dat je gewoon het respect niet hebt gehad om de koop voort te zetten. Immers was onze deal wel wat goedkoper dan jij er dit jaar voor hebt gevraagd.

Ik laat anderen hun conclusies trekken maar aan je hele verhaal hangt een geurtje voor me. En je hebt RUIMSCHOOTS de tijd gehad me privé via GSM of PM me daarover aan te spreken.

Trouwens heb je zoiets al eens geflikt bij iemand anders zo blijkt:

Kan alleen maar concluderen dat iemand met jouw normenkader op een horlogeforum waar respect en vertrouwen de basis is van al onze transacties naar mijn inziens helemaal niet thuis hoort. Als je al geband kan worden voor wat misplaatste humor verdien jij gewoon nooit meer op dit forum te mogen verkopen.

12 likes

5 likes

Wel heftig om een familielid wat op sterven ligt als excuus te gebruiken terwijl dat volgens de whatsapp conversatie van Ghentwatches helemaal niet aan de orde was.

6 likes

Gezien de stevige counter van @GhentWatch lijk jij op dit moment van de wedstrijd even te dromen, Joost.

9 likes

ik zeg: Game, set and match voor Cody


Jep. forest is k.o🙈

2 likes

alles gelezen hebbende denk ik dat deze beter op zijn plek is, wat een triestigheid


1 like

Wel een mooie topic titel voor iemand die een medeforumlid met €60 aan treinkaartjes laat zitten. Jij bent bij de laatste halte en ghentwatch is nooit ingestapt.

7 likes

Zwart rijden had geen zin


Maar om de boel een beetje op te vrolijken vanuit het Brabantse

5 likes

zoestmoarnet!

1 like

Blacklist erbij pakken doet

1 like