Tudor, de (voorlopig) laatste halte

Iemand opzadelen met (geplande tijd) en kosten, en er dan niet over piekeren op zā€™n minst deze kosten te vergoeden is ronduit SNEU !

6 likes

Nou Joost mag het weten waar @Forest gebleven isā€¦

2 likes

Het is jammer dat iemand na 10 maanden weer opduikt om zich wederom negatief uit te laten.
Het lijkt mij logisch dat een WhatsApp bericht wat ik 's avonds in de hectiek verstuur niet de exacte oorzaak, diagnose, etc. bevat en in dit geval de collega/zakenpartner een familielid was.
Ik koop en verkoop regelmatig horloges, veelal via het forum en naar mijn weten is dat altijd correct en prima verlopen. De ene keer snel en zakelijk, de andere keer met een kop koffie, of twee en een leuk verhaal.

Je hebt een punt dat ik eerder had moeten reageren dus daarvoor alsnog mijn excuses.
Inmiddels is dit bijna een jaar geleden en heb je een maand na ons contact elders een Explorer II gekocht. Ik zag dat deze inmiddels ook weer verkocht is dus het lijkt me inmiddels wel een gesloten boek.
De desbetreffende Explorer is overigens pas 2 weken geleden verkocht aan een forumlid.

Soms gebeuren er dingen die je niet meer terug kunt draaien. Dat is op dat moment vervelend maar het is niet anders. Jij zit er blijkbaar nog steeds behoorlijk mee in je maag. Dat is naar maar je zal het toch een plaatsje moeten geven, en dan bedoel ik niet hier op het forum!

Enfin,de Explorer is verkocht, het familielid is inmiddels schoon verklaart en ik ben blij met mijn 2 Tudors.

Iedereen zal er zo zijn eigen mening over hebben en dat is prima, voor mij is het een gesloten boek.

Ik heb het een plaatsje kunnen geven. En wel hier op het forum. Je blatante arrogantie stoorde me cā€™est tout.

Excuses aanvaard. Jammer dat het op deze manier moest

4 likes

Ik heb zelf een Submariner, maar mocht die ooit het nest verlaten, zie ik me wel zoā€™n Black Bay in de plaats halen. Ik heb zelf geen horloges van Tudor, maar ik apprecieer wel hun vakmanschap voor een relatief betaalbare prijs.

De drang om horloges te ruilen heb ik wel niet, ik denk dat ik hier Ć©Ć©n van de uitzonderingen ben :slight_smile: Als ik een horloge gekocht heb, ben ik niet snel geneigd om het weg te doen of te ruilen. Ik snap wel dat er een zekere drang is om een ander horloge te hebben, maar mocht ik op jaarbasis een aantal horloges flipperen, denk ik niet dat ik echt van een horloge kan genieten wegens te tijdelijk.

(Sorry dat ik off-topic ga :D)

Enige reden ook dat ik hier zo reageer. Zo een binnenkopper laat ik niet liggen :joy:

2 likes

Meneer zou sowieso naar Rotterdam komen en we zouden de afspraak op deze manier beide kunnen combineren.Toen het anders liep was hij ineens (door mij) 60 euro kwijtā€¦

Iemand SNEU noemen terwijl je 1 kant van het verhaal hebt gehoord is ook ā€¦

Om ons nou naar een detentiecentrum over te brengen lijkt me persoonlijk een tikkeltje overdreven.
Maar ik ben het helemaal eens met het feit dat we beter ONtopic kunnen blijven :sunglasses:

Dat zou niet heftig zijn maar ronduit triest!
Gelukkig heeft Ghentwatch zijn printscreen goed bewaard, daar staat inderdaad alles inā€¦ :joy:

Ik hou het maar op een ongelukkig samenloop van omstandigheden met twee verliezersā€¦

Moraal van het verhaal, wacht met treinkaartjes kopen tot op de dag zelf wanneer je met iemand afspreekt om een horloge op te halen?

ik had niet het idee om 2 mensen in die bus te zettenā€¦
on topic is het juist allemaal, de laatste halte is bereikt, uitstappen graag en denk om uw bagageā€¦

2 likes

Moraal van het verhaal lijkt me eerder afspraak is afspraak en zo niet, laat het op zā€™n minst weten

1 like

Well, that escalated quicklyā€¦

3 likes

laten we het positief houden: @GhentWatch koopt zijn treinkaartjes nu pas vlak voor vertrek op het station :slight_smile:

2 likes

Dat gaat jammer genoeg niet voor internationale reizen :wink:

1 like

Snap ik. Vanuit Belgiƫ gaan ze pas rijden als ze genoeg belangstellenden hebben om die trein te pakken.

10 likes