En buiten dat was meneer op de bewuste dag sowieso al in Rotterdam voor een dagje uit…
We zouden hier een aparte rubriek voor moeten creëren. Dat noemen we dan “ervaringen met” ofzo. O, wacht…
En als we mensen gaan bannen omdat ze een deal niet nakomen, heb ik ook nog wel een lijstje.
Ik heb wel goede ervaringen met Joost. Bijzonder prettig contact.
Jeetje Forest,
Je hebt het een beetje verkloot en je hebt je excuses aangeboden, zij het rijkelijk laat en met de nodige worsteling. Tijd om dit te laten rusten en verder te gaan lijkt me! Men vindt er, wat je ook doet nu, toch wel wat van.
Mooie Tudors!!! De rode heb ik met veel plezier gehad en de ranger vind ik erg aantrekkelijk!
Gaan we nu blijven natrappen? Ik ging een dagje uit koppelen aan het ophalen van het horloge niet gewoon zo.
Sorry dat ik het zeg, maar natrappen is exact wat dit topic deze wending gaf.
Niet dat ik vind dat je ongelijk hebt. Maar deze discussie was al gevoerd. Je hebt daarvoor een negatieve review achtergelaten. En als er zaken onuitgesproken zijn, dan is daar al een topic voor. Of via pb. Desnoods gaan jullie samen een biertje drinken, weet ik veel.
De post van Windhund hierboven was een mooie neutrale afsluiting en een prima punt voor een doorstart van dit topic.
Fijn dat er ook nog mensen zijn die zich niet in een oude discussie mengen.
Nog even over de Tudor’'s daar ging dit artikel namelijk over.
Na een weekje merk ik dat ik zowel de BB als de Ranger pak en kies ik afhankelijk van mijn kleding welke het wordt.
Beide horloges blijven dan ook gewoon op tafel liggen.
Voorheen hadden ik altijd een sterke voorkeur en dat ging ten koste van iets maar nu krijgen ze beide draagtijd, iets wat voor mij nieuw is en ik zeker als positief ervaar.
Snap ik. Dat dit positief is. Dat de ranger goed kan concureren met de BB snap ik dan weer niet. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. De klik met de ranger heb ik totaal niet. Wel de BB, hoewel de rode nooit ‘reallife’ heb gezien. Heb zelf de blauwe gehad en elke keer als er hier een wordt aangeboden, klik ik toch even.
BB heeft toch iets sjieks met zijn gouden accenten. Ranger heeft iets van explorer. Maar ja. ik draag waar ik zin in heb en voor gelegenheden dan pas ik het een beetje aan mijn kleding.
Ja het is natuurlijk allemaal persoonlijk maar ik had van tevoren ook niet gedacht dat ik de Ranger zo zou waarderen. Zo lijkt voor mij een combi van de Sub No Date samen met de Explorer ook fantastisch.
Eens, zou ook een mooie combi zijn. Ik heb nu de explorer naast een datejust. Lijkt ideaal doordat er veel minder “overlap” is. Maar in praktijk betekent het gewoon dat explorer elke ochtend wint. Mooi als je een eerlijke strijd tussen de 2 hebt. Nieuw doel voor 2017!
Laatste halte,vergeet het maar…
Van een sprinter naar de Thalys enz.
Na de laatste halte heb je nog de orient expres en de magneettrein in japan,met andere woorden…je bent er nooit klaar mee en als je uitgestapt denkt te zijn komt daar weer een sprinter aangereden…succes met je komende reizen!
gezondheid
Dat komt omdat je geaardheid een beetje aan het veranderen is.
nee joh, komt door dat zonnige klimaat!